donderdag 4 februari 2016

Fijn hoor autoloos door zo een bijdehand

Bijna 2 weken geleden had ik die aanrijding nou daar zit ik lekker mee ........
De man in kwestie werd meegenomen naar politieburo dus we hebben niet samen het schade formulier ingevuld.
Dus verzekering gebeld en die gingen informeren, ik heb zelf maar weer naar de politie gebeld om te vragen of ze weten of die gozer wel verzekerd was. Ik kreeg het nummer van zijn kentekenbewijs en ook de melding dat mijnheer geen rijbewijs had. Nou dacht ik dan zal hij ook wel niet verzekerd zijn.
Weer mijn verzekeringsagent gebeld en die konden achterhalen dat de auto of de man verzekerd is en ze hebben de verzekering aansprakelijk gesteld. Ik dacht nou dan hoor ik wel wat , nou vergeet het maar dit schijnt altijd al even te duren. Maar ondertussen zit ik in de narigheid geen auto ziekenhuis en doktersbezoek hoe moet ik dat doen weer smeken of er mensen mee willen ? Nee ik heb de  taxipas maar ook dat is toch weer een drempel die ik moest en ook heb genomen . Ik heb de regiotaxi gebeld om bij de fysio te komen.
De therapeut heeft even mijn nek en schouders onder handen genomen want ik blijf toch wel pijn houden en hoofdpijn. Nou het zat of beter gezegd zit wel heel goed vast . Vandaag weer geweest en de therapeut denkt dat er een rib klem zit door de klap vanmiddag flink gekraakt en dry needling , momenteel is de pijn erger maar daar had hij me al voor gewaarschuwd. Zit momenteel nog steeds aan extra pijnstillers
Het voelt nog steeds als waarom zit ik in die bus met al die oude of oudere mensen ?. Ja corrinne gewoon omdat je door je reuma en je fibromyalgie gewoon gehandicapt bent.
Helaas gaan me handen ook steeds meer tegen werken .
En zoals jullie weten moet je in het leven keuzes maken en die heb ik dit weekend ook gemaakt ik ben : ja jullie lezen het goed afgelopen zaterdag niet naar de voetbal gegaan . Met dat rotweer heb ik zoveel last en heb zowaar gewoon afgezegd goed he?
Zondag gingen we naar Delft naar mijn ouders, mijn vader is van de week 80 jaar geworden en dat gingen we vieren op zondag . Het was heel gezellig gelukkig reed zoonlief maar ik moet wel bekennen dat ik sinds de aanrijding toch wel wat angstiger in de auto zit . Dat zal ook wel slijten
hoop ik.
Ondertussen via garage wel gehoord dat schade expert de auto totalloss heeft verklaard en ja ik kan voorlopig nog wel even wachten en kan ook nog geen leenauto regelen omdat ze nog geen toestemming hebben gegeven . Dat snap ik want de man had een hele andere beschrijving als mij van het ongeluk. Ben bang dat het een langlopende kwestie gaat worden .
Het is toch bizar dat een man je leven zo op de kop kan zetten ...................
We hebben ook nog wel wat leuks meegemaakt hoor deze week 2-2-2016 zijn we in ondertrouw gegaan . We deden er niet veel aan maar toch wat bloemen gehad van vriendin van zoon en schoondochter en van buren/vrienden Is toch altijd leuk als je verrast wordt .
En ja ondanks de andere shit geniet ik van de dagen en momenten die ik beleef met degene waar ik van hou en die ook van mij houden .
Blijf het zeggen ben zo blij met Cees onze kinderen en aanhang en wederzijdse ouders en de familie die we hebben of beter gezegd waar ik contact mee heb . Want IK heb een grote familie maar hun hebben mij niet hahaha contact met 2 nichtjes en de rest kan me gestolen worden . Gelukkig heb ik een broer en een hele lieve schoonfamilie en dan natuurlijk ook fijne en lieve vrienden en kennissen .
Mijn grootste steun is mijn lieve mannetje die met me lacht me helpt en er gewoon voor me is .........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten