dinsdag 28 oktober 2014

Keuzes maken

Gisteren een hele rustige dag gehad , althans vind ik wat was weg gewerkt en wachten op telefoon van Reumaverpleegkundige. Zij zou met de reumatoloog overleggen over hoe of wat we gaan doen. Ik ga beginnen met Mensendieck therapie ben benieuwd  hoe of wat dat is en zeker wat dat doet .

In de middag naar boven om een was uit machine te halen en in droger te doen . Toen heel verstandig gewoon even een uurtje op mijn bed gelegen zodat ik niet weer naar beneden en later weer naar boven moet voor de volgende was.

Op tijd lekker aan het eten begonnen en nog even op de bank. Ik ga normaal best wel vroeg naar bed omdat ik op ben . Maar gisteren was er een ledenvergadering van de voetbalvereniging en ik vind dat je als lid wel verplicht ben om daar naar toe te gaan. Aangezien ik ook wat vrijwilligerswerk voor hun doe vind ik het zeker normaal. Eerlijk gezegd had ik liever mijn bed ingegaan maar toch
Ik ben geweest en heb de tijd uitgezeten was ook wel intressant moet  ik zeggen. Na sluiting van de vergadering werden we uitgenodigd om nog wat te drinken en even na te praten. Zoals mijn titel al zegt moet je keuzes maken en ik heb de juiste keuze gemaakt ben gelijk naar huis gegaan.
Het klinkt heel stom maar door pijn en frustratie ben ik momenteel heel emotioneel toen er afscheid werd genomen van de voorzitter die zich 23 jaar als bestuurslid heeft gefunctioneerd zat ik met tranen in mijn ogen stom he ?! Ik heb hem ook niet persoonlijk bedankt was gewoon bang dat me tranen zouden gaan lopen en wat zouden ze dan denken ?!
Ja ja ik weet dat ik me niet druk moet maken over wat anderen denken maar is toch heel vreemd dat gewoon een lid emotioneel is voor zo iets .

Nu doe ik vandaag ook lekker rustig aan want vanavond ga ik lekker met een vriendin die het ook echt nodig heeft een paar uurtjes naar de Zwaluwhoeve lekker in de sauna en bubbelbad . Zo heerlijk relaxen is dat



Geen opmerkingen:

Een reactie posten