donderdag 30 oktober 2014

Ik Doe Niks Dag vanaf nu ga ik die instellen en ook echt doen

Goedemorgen

Vanaf vandaag ga ik een IDND invoeren zoals hier boven staat beschreven : Ik doe niks dag
Gisteren morgen al heel vroeg naar Amsterdam gegaan om iets in Cees zijn woning te regelen er kwam iemand kijken die het wil huren zolang het te koop staat . Echt een leuke meid die kwam voelde gelijk goed aan en meestal is mijn gevoel wel oke gelukkig mankeer ik daar niets aan.
Ook de makelaar kwam en we hebben alles even doorgesproken Cees was er door zijn werk niet bij maar de makelaar kent Cees en mij ook natuurlijk dus hij gaat het regelen en stuurt dan de papieren naar ons zodat Cees ze kan tekenen en ze er mee aan de slag gaan.
Is een heel fijn gevoel dat Cees straks officieel bij ons komt wonen het is zo een schat . en ook zo zorgzaam en elke dag lachen we wel  .
Het klinkt zwaar maar heb wel eens gezegd als ik hem en mijn zoon niet had had ik allang uitgestapt als ik me zo zwaar voelde en zoveel pijn had. Tuurlijk weet ik dat dat de oplossing niet is maar ik werd dan ook bang van mezelf .
Daarom ben ik nu zo blij dat ik goede hulp krijg met therapie Mensendieck en Psychomatische therapie. Dat is het accepteren dat je gewoon niet meer beter wordt .
Ook blijkt dat er nog wat oud zeer wat ik meegemaakt heb en wat dus meer indruk op me heeft gehad als ik dacht of zei. En ben denk ook in de overgang dus ben gewoon een lopende tijdsbom die kan ontploffen op de gekste momenten huilen dus .
Vanmorgen kreeg ik zo een lief berichtje op  mijn Facebook pagina van mijn lieffie toen ik het las begon ik ook te janken maar dat kon ook makkelijk ik was alleen in me bed dus gooi het er maar uit.

Ik wil mijn meisje even in het zonnetje zeten en bedanken voor wat je allemaal voor me doet ik hou van jou

Ook besloot ik om vanaf vandaag die dag in te stellen dat ik gewoon helemaal niks doe ja wel koken want de jongens en ik zelf moeten wel eten natuurlijk maar verder helemaal niks .
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu eigenlijk het liefst de stofzuiger wil pakken maar ik ga echt proberen het niet te doen en het straks aan Krijn te vragen
Zo weer een stukkie van me afgeschreven het lucht wel op tnx aan degene die het lezen en er op reageren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten