zondag 25 oktober 2015

Wat kan je blij zijn met aangepast materiaal ;-)

De titel van mijn blog klinkt misschien raar maar het is voor mij een overwinning. 
Mijn ouders zijn gisteren hier geweest ze waren natuurlijk benieuwd naar ons nieuwe huis. Ze vonden het erg mooi en ruim en vonden het fijn dat ze het nu gezien hebben. Doordat we nogal wat tegenslag hadden in het begin waren ze bang dat we spijt hadden en dachten ze dat het veel kleiner was dan het is. Pa is gisteren mee geweest naar de voetbal helaas was dat 3 x niks maar ja dat weet je niet van te voren. 
Ik zelf vond het wel moeilijk want de mensen zien je dan wel en je doet niet wat ze van je gewend zijn de lootjes verkopen. Het fijne bij onze club is wel dat iedereen meeleeft en ook vraagt hoe het met je gaat, alleen die klote emoties he ik stond telkens bijna te janken .
Na de wedstrijd gelijk weer naar huis nog een paar boodschappen gehaald want we gingen lekker met opa en oma en krijn en shannon gourmetten. Dat was erg gezellig en leuk na het eten zijn pa en ma weer naar Delft vertrokken . 
Vanmorgen waren we allemaal weer vroeg wakker en zijn we naar Bataviastad geweest was even gezellig ik hoefde niet te rijden want dat deed Krijn. 
Wat gedronken wat gewandeld je kent dat wel , op een gegeven moment kwamen we in een ja hoe noem je het een huishoudelijke artikelen winkel waar ik een mooi maar zeker nuttig pannenset zag staan. De laatste tijd sta ik zo te martelen met het afgieten van aardappels en groente het lukt me niet meer ik heb zo weinig kracht in mijn handen om het deksel dan tegen te houden . Maar natuurlijk wil je dat niet toegeven aan zoon en man want dan is er weer iets wat je NIET meer kan . Ik ben al op de goede weg maar toch blijven er momenten.
Nu is het met dit pannenset zo dat je de handgrepen om kan draaien naar de deksel kan je met je hele hand gewoon de greep vasthouden . Er waren nu vip korting dagen en konden het set voor mooi bedrag kopen en hebben we ook gedaan . Je ziet daar zoveel merk dingen en kleding ook van de duurste merken zag bijvoorbeeld een mooie jas maar kijk je het prijskaartje denk ik ow nee toch niet zo mooi hahaha. Maar ik zei in de auto tegen de jongens als ik nu had mogen kiezen tussen die hele mooie dure jas of dat pannenset had ik voor dat pannenset gekozen zo blij ben ik er mee. 
Nu word ik dinsdag aan mijn hand geopereerd dus maak ik morgen maar voor 2 dagen eten zodat de jongens het dinsdag op kunnen bakken of warmen en dan zien we wel hoe het verder gaat. Maar voorlopig ben ik heel erg blij en tevreden met mijn "aangepaste" pannen set dus dat je nog wel zelf kan blijven koken Jippie 
Alleen ga je wel denken wat komt hierna wat ik niet meer kan ....... de tijd zal het leren 
Nu lekker met mijn mannen bij de tv en maar hopen dat ons cluppie vandaag gaat winnen voorlopig heb ik een heerlijk weekend gehad met mijn dierbaren en daar ben ik heel happy mee .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten