woensdag 21 oktober 2015

Zit weer helemaal in de molen van het ziekenhuis onderzoek zus onderzoek zo

Doordat ik veel pijn heb en ook wat andere klachten zit ik weer in de molen in het ziekenhuis. Ik werd door reumatoloog doorgestuurd naar internist want ik heb zware bloedarmoede en ook hele lage bloeddruk. Nou afspraak gemaakt en ondertussen 1e gesprek gehad . Fijne arts dat vind ik altijd wel belangrijk vooral omdat ik zelf altijd heel onzeker ben. Ze vertelde mij dat het mogelijk is door mijn soort reuma maar het kan ook een andere reden hebben en ze wil het goed onderzoeken en alles uitsluiten. Dus even 9 buisjes bloed laten prikken en afspraak voor een echo van de bovenbuik .
Gister heb ik de echo gehad en ik heb had daar een heel vreemd gevoel bij maar ja we wachten maar af. Doordat ik zware bloedarmoede heb ben ik ook zo ontzettend moe en slaap ook heel slecht.
Ook ben ik weer zo emotioneel wordt ik echt niet goed van , van het weekend hadden we een surpriseparty van onze zwager. Hij wist ook echt van niets en toen hij binnen kwam was hij zo overdonderd en je zag gewoon dat hij het prachtig vond en dan springen bij mij de tranen in mijn ogen stom he?! Het was zo gezellig maar ook zo vermoeiend voor me , en bij het autorijden heb ik zoveel pijn in die heup  dat gewoon zitten me niet lang af gaat.

Ook veel leuke dingen gehad hoor de afgelopen weken , we hebben samen besloten dat we 4 april gaan trouwen gewoon op maandagochtend hoor geen poespas . We zijn beide wel zeker van elkaar en in principe doet het boterbriefje niet zo veel extra toevoegen maar je hebt ook wat meer zekerheid me bepaalde zaken .
Zo leuk hoe mensen reageren en ons feliciteren we weten ook zeker dit is for ever!!!!
We hebben zoveel met elkaar mee gemaakt ook dan zijn we er me en voor elkaar .
Ook de familie reageerde heel erg leuk alleen vinden ze het jammer dat we geen groot feest geven hahaha maar dan ben je zo een vermogen kwijt . Wie moet je wel en wie moet je niet uitnodigen ? We hebben zoveel vrienden en kennissen haha.
Het mooie is dat mijn zoon mijn getuige is en cees zijn dochter zijn getuige , dat is het voordeel als je op latere leeftijd weer gaat trouwen .
Ik heb mijn vrijwilligerswerk even een halt toegezegd en merk dat dat me wel wat rustiger maakt . Afgelopen week was er een wedstrijd en heb ik wel de prijzen gehaald en alles kant en klaar gezet. Ook as zaterdag doe ik dat weer maar niet de verloting en ook niet de lootjes verkopen na de wedstrijd. Gewoon lekker naar huis als de wedstrijd afgelopen is. Ik kijk nu uit naar het komende weekend want mijn ouders komen gezellig even naar het nieuwe huis kijken en blijven een nachtje slapen . Gisteren deed ik mee met een prijsvraag bij de lokale radio en je kon kaartje winnen voor de show van Derek Ogilvie en die won ik dus ook daar ga ik dus 14 november naar toe. Vind het aan de ene kant ook wel een beetje eng maar ben ook wel nieuwsgierig of hij me wat kan vertellen . Maar dat lezen jullie daarna wel weer .
Aanstaande dinsdag wordt ik geopereerd aan mijn hand ook door reuma het wordt gedaan in Zwolle door de plastisch chirurg dat schijnt normaal te zijn bij reumapatienten omdat het vaker voor kan komen . Gelukkig gaat er een vriendin mee het is wel onder plaatselijke verdoving en dat vind ik wel eng gek he? ik ga liever onder narcose dan dat ik hoor wat ze doen .
En ja dan een paar dagen in het verband he en zien hoe het gaat..........

Ik ben momenteel ook lekker aan het haken gewoon om bezig te zijn en moet eerlijk zeggen dat dat makkelijker gaat dan typen vandaar dat ik momenteel ook mijn blog niet zo vaak bij houdt maar ja hopelijk gaat dat na de ingreep met de tijd weer veranderen . Zo gek he dat mijn handen in eens zo pijnlijk zijn .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten