woensdag 28 oktober 2015

Ik ga met grote stappen voor maar ook achteruit .... dubbel he?

Zoals ik van de week al zei heb ik gisteren een ingreep gehad aan mijn recherhand het was even gemeen de spuiten maar verder voelde ik gelukkig niets het was ook heel snel gebeurd. Wel stuurde de plastisch chirurg me door naar neuroloog om een scan te maken zij denkt dat het in de pols ook al fout zit. Dus maar afwachten weer.
Jesina was met me mee gegaan jeetje wat een groot ziekenhuis is dat Isala.
Thuis gekomen rustig op de bank tv liggen kijken en aan het eind van de middag werd de pijn toch wel heftig ja de verdoving was uitgewerkt. Cees heeft de nasi die ik maandag had gemaakt opgebakken voor ons en ik ben vroeg gaan liggen. Helaas weinig geslapen maar ja ik hoef ook niet veel te doen.
Vanmorgen rustig aan gedaan kan helaas niet douchen want er is niemand die me af kan plakken, maar ja gister nog gedoucht. Ik wilde een bakkie koffie voor mezelf maken maar helaas de koffie was op en oen heb ik iets gedaan wat ik niet snel doe. Ik heb een vriendin via whats app gevraagd of zij een paar boodschappies voor me kon doen. Ook kreeg ik van krijn een app of hij boodschappen moest doen. Vriendin kwam en ik zei : het is al een stap vooruit dat ik het vraag Ja zei ze daarom reageerde ik ook gelijk want jou kennende zeg je ook zo weer ow nee hoeft niet .
Ik moet morgen weer naar Isala voor orthopedie en ik had een fb status aangemaakt of iemand misschien met me mee kon en wilde rijden. Zo lief dat je dan reacties krijgt van mensen waar je het helemaal niet van verwacht. Vanmorgen nog van iemand en toen zei ik : nee ik ga wel met openbaar vervoer want weet niet hoelang het duurt en dat is zonde van jou tijd. Waarop ze antwoordde als je je bedenkt hoor ik het wel. Nu heb ik net gebeld en gevraagd hoeveel tijd er voor staat en dat is zonder uitloop een half uur . Dus ik heb haar een bericht gestuurd dat als ze het geen probleem vind ik toch van haar aanbod gebruik maak. Is een hele grote stap voor mij alhoewel ik me nog wel bezwaaard voel. Ik sprak net mijn buurvrouw en zei ik vind het zo erg dat ik afhankelijk ben en ook zeker word .
en de meeste maar denken die Corrinne dat is zo een vrolijke meid ...........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten