zaterdag 14 februari 2015

Vrijdag de 13e ongeluksdag nou dacht het niet hoor

Op zich wel een rustige week gehad . Af en toe wat doen in huis alhoewel Cees me ook wel veel uit handen neemt maar ja jullie kennen me ik wil toch ook wat zelf doen . 

Donderdag weer naar de arts terug geweest en ik moet toch door naar de orthopeed dokter had contact gehad en ik kan as maandag al terecht dat is nog lekker snel .
Ik heb gewoon veel last met zitten met staan met lopen ook op die zij kan ik niet slapen .
Lekker aan het borduren en knutselen dus wat minder op facebook wat een hoop mensen wel fijn zullen vinden en ik zelf eigenlijk ook wel . Cees was 's avonds naar de training van F1 en toen heb ik even "stiekum"de koelkast schoon gemaakt . Werd wel betrapt door een vriendin maar zei haar ook ik wil ook wel iets zelf doen want als ik het doe als hij er is neemt hij het me zo uit handen hahahah

Gisterenmorgen kwam de hulp die ik 1 x in de 2 weken hebt en we hebben SAMEN even de keuken goed gedaan. Echt de kastjes binnen en buiten ik de spullen uit gezocht wat weg kon enzo je kent dat wel . Zij het sopwerk in en op de kastjes. Dat zijn van die klussen die ik alleen niet in 1 x kan doen dus nu was dat mooie combinatie . Ook na een tijdje gaf ik zelf aan van de rest is voor jou ik ga ff zitten . Toen lekker rustig aan gedaan en me gaan voorbereiden op een leuke avond. Ik ben met een vriendin lekker een hapje wezen eten en naar de film . Zij kwam me op 4 uur op halen toen naar Apeldoorn gereden . Via etentjeveilen had ik voor een koopje en Mexicaanse proeverij bij Mangu in Apeldoorn en omdat de film al om half 8 begon moesten we vroeg gaan eten . Het was zo leuk en gezellig arm in arm door apeldoorn en we hebben schik gehad ook zeer belangrijk. Eten was heerlijk en veel . We hadden niet eens tijd voor nagerecht want we moesten nog een stukje lopen naar bioscoop. Daar aan gekomen even een drankje en snoepje voor onder de film gehaald mensen wat is dat duur ik dacht dat we gelijk de eigenaar waren van de bioscoop hahaha kaartjes hadden we ook via Marktplaats voor een leuk tarief dus dat scheelt dan weer. Nou het begon al goed er zaten 2 ouwe dozen op onze plaatsen ik zei zullen we ff gaan stangen hahaha ik was op dreef . Maar nee we zijn een paar stoelen daarvoor gaan zitten . De film was Gooische vrouwen 2 nou we waren zeer benieuwd. Eerst kregen we voorstukjes van Bloed zweet en tranen wat ons ook wel mooie film leek en van de Ontsnapping met Isa hoes. Nou toen begon de film we hebben gelachen gehuild je kan dat wel van een emotioneel stuk naar humor dus het was net of de tranen over je wangen rolde van het lachen .. maar was niet altijd zo hoor. Hele stomme dingen waar ik heel emotioneel van wordt  op een gegeven moment staat die 4 te dansen op een nummer echt uit mijn tijd  en boem daar ging ik weer en waarom ? 
Nou gewoon ik was altijd gek van dansen en merk nu dat ik dat niet meer kan althans niet zoals ik zou willen en dat ik dat ook nooit meer zo zal doen . Het zijn van die kleine lullige dingen waarbij je denkt ja dat was verleden tijd terwijl je dat nog niet wilt.
Echt waar ik ben al een stuk verder met accepteren hoor maar er zijn nog dingen waardoor je dan weer even onderuit gehaald word. 
Ook het nummer Gisteren was ik nog Jong maakt veel bij me los. Ik zei tegen vriendin bij de afloop ik hoop dat ze niet direct de lichten aan doen hahahah want had echt een tranen rollen. Toen we samen naar de parkeer garage liepen zei zij ook : Ja Corrinne dat zijn van die dingen waar wij niet bij stil staan dat dat voor jou zo emotioneel is. Ook zei ze maar meid jij bent een voorbeeld voor vele zoals jij nog positief er in staat en ook nog kan genieten van de mooie dingen terwijl je al zoveel voor je kiezen hebt gehad en mee gemaakt hebt. Ik kan heel goed complimenten geven maar ze aannemen vind ik nog erg moeilijk maar merkte ook wel dat ze het echt meende en ik zei haar ook ja wijffie zo is het als ik die leuke dingen allemaal niet meer kan doen wat blijft er dan over?
Ook erg leuk vond ik dat haar jongste zoon had gezegd ik vind het zo een top wijf en je kan zo met haar lachen ..... door mijn humor is het ook wel iets makkelijker vaak ook enig zelfspot. 
Gelukkig heb ik nu ook de steun en het plezier van Cees en Krijn . Cees zette van de week ook weer zoiets liefs op facebook dan smelt ik gewoon . 
Vanmorgen kwam ik beneden en er lag een harten lollie en een bakje met wat harte spekje en nog een kadootje en dat was een frietsnijder . Echt hij maakt mijn leven heel waardevol . Ook had ik van de week iets waardevols van Krijn gehad . Hij had gereageerd op een actie van de plus markt ivm boodschappen pakket voor iemand waarvan je vind dat die het verdient . Krijn had daar op gereageerd voor mijn lieve moeder met een <3 er achter nou dat is toch ook al zo een mooi kado gewoon die waardering krijgen . 
Vandaag speelt het 1e van Hulshorst een oefen wedstrijd in Heerde en schrik niet .......................................maar ik heb besloten om niet mee te gaan . Gisteren al wat energie verbruikt en ik ga nu bij voetbal van Cees kijken als ik het dan zat ben of het te koud vind ga ik lekker naar huis. Als ik mee ga naar heerde dan moet ik er gewoon blijven doordat ik met iemand mee rijd of zelf rij met anderen . Ik verontschuldigde me wel naar mijn vriendin maar hoeft natuurlijk niet maar dat woordje Sorry zit er nog zo in.
Dus nu ga ik gewoon even lekker op de fiets en op tijd naar huis vanavond gourmetten we gezellig met krijn en shannon . Dus even wat voorbereiding doen en rustig aan . 

Ik wens jullie allen een fijn weekend en tot de volgende blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten