maandag 9 februari 2015

Weer een stapje verder maar toch voel ik me nog wel schuldig

Nou afgelopen donderdag dus samen met Cees naar de huisarts ivm de pijn en mijn aanhoudende verkoudheid. Hij luisterde me longen en die waren wat onrustig zei hij dus toch maar een antibiotica kuurtje. Voor mijn heup moet ik dus toch een foto laten maken maar hij gaf ook een injectie in mijn SI gewricht, niet echt prettig moet ik wel zeggen. Hij zei dat het een ontstekkingsremmend middeltje is. Ook wil hij me volgende week weer terug zien om longen te luisteren en dan de rontgen foto te beoordelen. Helaas deed die injectie op die dag niets en toen dacht ik Ja Corrinne je moet geduld hebben het is een ontstekings remmer geen wonder middel.
Nou dus vrijdag naar St jansdal om foto te laten maken het was ontzettend druk dus was wel anderhalf uur zoet. Daarna gelijk wat boodschappen gedaan zodat ik verder de deur niet meer uithoefde.

Zaterdag morgen met Cees mee naar de kampioenswedstrijd van de F1 het team dat Cees traint. We hadden voor de jongens een herrinnerings plaatje laten maken want dat is toch gaaf voor die knullen .
Ze wonnen dik dus met (kinder) champagne onder de douche om dat te vieren . De jongens dan he hahaha dat jullie niet denken dat ik er onder ging.
Daarna hebben we even de spullen voor het weekend gehaald wisten nog niet of het voetbal van het 1e doorging. Thuis gekomen hoorde we van Krijn dat het was afgelast . Dus weer een hele rustige dag Cees lekker allerlei voetbal wedstrijden gekeken en ik lekker bordurend op de bank.
Lekker mosselen gegeten samen en wederom een heerlijk relaxte avond samen. Het werd voor mijn doen heel laat doordat we nog een programma op nop 1 of 3 keken over muziek . Heerlijk met allerlei oude soul en disco nummers. 00.30 gingen we dus slapen. Helaas was ik om 02.30 weer wakker . Ik zou er een moord voor doen om eens een nacht door te slapen maar helaas dat lukt me niet . Om de 2 a 3 uur ben ik weer wakker . Slaap daarna wel weer in en rond 06.30 werd ik wakker en weer in geslapen tot 10.15 pfff dat is echt laat voor ons.

Zondag dus ook weer lekker relaxed en gezellig samen met mijn lieffie.
Ik merk helaas nog heel weinig van die injectie nog steeds veel pijn in onderrug en rechterheup.

Maandag ik moest om 9.30 uur bij de tandarts zijn 1 vulling moest vervangen worden . O wat heb ik een angst voor tandarts terwijl het een hele lieve vrouw is hoor . Maar het was gelukkig ook zo weer achter de rug . Ik was op de fiets gegaan gelijk wat boodschappen voor het eten zodat ik er verder niet meer uit hoef. Ow ja ik zou vanavond met Cees mee gaan . Hij moet naar de prijsuitreiking van de winter veluwe competitie. Ik zou ook mee gaan hoor maar na dat ik het eten had gemaakt ging ik op de bank zitten en kreeg ik weer die steken op mijn borst . Misschien onbewust dat ik me toch druk maakte om in het donker auto te rijden . Door mijn medicijnen gaan me ogen best wel achter uit en vooral in het donker vind ik het tegenwoordig moeilijk om te rijden. In de groeps app vroeg ik of Cees met iemand mee kon rijden , en gelukkig dat kon. Dus ik heb weer een stapje verder gedaan in mijn therapie . Alhoewel ik me toch wel iets schuldig voel want Cees is er voor mij ook altijd .
Ik weet dat die lieverd er geen probleem van maakt maar het voelt toch wel iets rot. Alhoewel ik nu wel eerlijk ben en naar me lichaam luister en dat moet ik ook doen he
Nou morgen weer een nieuwe dag ik ga nu lekker me bedje in 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten