maandag 25 mei 2015

TOP (pers) weekend ...........................

Vrijdag ging ik voor het eerst met mijn vriendin naar Movifit een sportschool hier in Nunspeet waar ze met de Milon Cirkel gebruiken. Ik mocht het eens proberen om wat sterker te worden en toch ook lekker te bewegen. Aan de ene kant dacht ik is dit nu wel slim met morgen het uitje naar de Toppers, maar ik wist dat ik begeleiding kreeg bij het sporten en heb dus ook aangegeven dat ik heel rustig wilde beginnen. Nou het ging goed en het viel me ook wel mee oke ik voelde wel dat ik mijn spieren belast had. Maar niet zo dat ik niet meer op of nee kon. We zijn in de avond nog even het dorp in gegaan er war Rythem & bleus festival. Even gezellig met een paar jongens wat gedronken op een terras en dan kan ik echt goed vernemen dat ik gewoon niet meer gezond ben. Het is in de avond nog wel fris en dan blijf je zitten maar als ik dan weer op moet staan pfff is alles zo stram en stijf. Ik wilde ook weg op een gegeven moment omdat ik bang was dat ik anders niet meer overeind kon komen. Thuis gekomen gelijk mijn bed in gegaan .
Zaterdag moest Cees met zijn team naar een toernooi en ik kon lekker op bed blijven liggen . Dus even de infrarood sauna aangezet en lekker half uurtje er in gezeten om even op temperatuur te komen . Daarna een paar boodschappen gedaan om verder de rest van de dag lekker relaxed op de bank door te brengen. Ik heb het wel eens over de lepeltheorie gehad en ik moest heel veel lepels sparen voor de avond. Rond half 6 kwam Jesina ons halen , zij was nog nooit bij de Toppers geweest en hadden gevraagd of ze mee wilde waar zij luid en duidelijk ja op zei. Ik ging dus echt op stap en had me wat opgetut beetje foundation poeder je kent het wel . Zaten we nog geen 10 minuten in de auto kreeg ik weer een opvlieger dus het water en de foundation liepen van me hoofd af.
Achteraf denk ik dat het ook wat angstzweet was, ik maakte me toch wel wat druk of ik de avond vol kon houden en of ik boven kon komen . Dan zie je dat ik vergeleken bij vorig jaar toch wel achteruit ben gegaan . We kwamen aan bij de Arena auto geparkeerd en richting de ingang M . Het ging allemaal heel voorbarig met de lopende band naar de 1e ring , en ja toen raakte ik al in paniek .... geen band naar boven we moesten met de trap. Ik vroeg aan een steward of ik op een andere manier boven kon komen en gelukkig mochten ze uitzondering maken voor oude en/of gehandicapten, moest wel 1 trap op maar verder met de lift naar 2e ring. Ik zeg eerlijk als het niet had gekund had ik tegen Cees en Jesina gezegd geef mij autosleutel maar ik wacht wel gaan jullie maar genieten . Echt ik had niet naar boven gegaan . Nou we zaten lekker vooraan en de andere kaartjes waren eigenlijk voor een andere rij. Maar we zaten er met zijn 3en en dachten dat zien we dan wel weer. We hadden mazzel want de stoelen naast ons bleven leeg. Het was wederom weer een Top avond heerlijke muziek en leuke show. Ik heb wel heel veel gezeten omdat ik toch wel last had maar af en toe kon ik me niet bedwingen en stond dan even op om wat mee te dansen. Ook had Jesina het gelukkig naar haar zin en Cees natuurlijk ook . Rond 12 uur was het afgelopen en Ja dan wordt je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt. Het opstaan ging nog wel maar toen weer naar beneden heel langzaam de trap af. Oke de mensen achter me waren er misschien niet blij mee maar ik moest toch naar beneden en bij de lift stond zo een lange rij . We waren ook zo weg vanuit de parkeergarage gelukkig reed Jesina en kon ik wat extra pijnstilling nemen . Half 2 waren we thuis en toen gelijk naar bed want het was wel heel laat voor me. Toch helaas weer 4x in de nacht wakker geweest maar lekker lang blijven liggen , slaap je niet rust je toch zei mijn oma altijd. 
De zondag was een rustige dag lekker relaxed in de tuin en in de avond gingen we even bij een vriendin op visite voor haar verjaardag. Was ook weer even gezellig . 
Vanmorgen even bij Stephanie en de familie op visite geweest was gezellig en ook even bij Pa en Ma geweest. Verder nog even over de markt gelopen was heel druk maar gezellig en nu rustig languit op de bank. 
Morgen ga ik weer naar de sportschool kijken hoe het gaat ik heb gelukkig niet veel spierpijn gehad tuurlijk heb ik wel gevoeld dat ik ze gebruikt hebt maar had het erger verwacht .
Dus al met al was het een Top (pers) 
weekend maar vergeleken bij vorig jaar merk ik wel dat ik behoorlijk achteruit ben gegaan . Maar heb intens genoten samen met mijn lieve ventje en andere dierbaren om me heen . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten