maandag 11 januari 2016

een jaar geleden had ik het niet eens durven denken en nu heb ik het gewoon gedaan ! iets voor mezelf doen

Vandaag iets gedaan wat ik vorig jaar niet had durven denken , ik heb me aangemeld bij Dream and donate een crowdfunding site
http://www.dreamordonate.nl/4147-pijn-verlichting

Ik heb de laatste tijd echt zoveel pijn en zoveel klachten mijn handen zijn momenteel het ergst maar doordat ik zoveel pijn heb ben ik natuurlijk ook zo emotioneel . Laatste keer vertelde ik al dat ik het moeilijk vind om gewoon boodschappen te gaan doen . Als ik alleen ben is het echt heel erg helemaal niets voor mij.  Nu had ik al eerder goede ervaringen van infra rood deken gehoord maar ja die dingen zijn zo duur.
Iedereen om me heen zegt je moet eens aan jezelf gaan denken en niet altijd aan anderen .
Ik doe graag het vrijwilligers werk 1 x in de 2 weken bij de voetbal omdat ik het heerlijk vind het contact met de mensen de gezellig heid het geeft me positieve energie , alleen daarna moet ik het gewoon bezuren. Het was al een stap voor mij om aan bestuur toe te geven dat ik het even op een laag pitje zet. Ik maak me er zelf drukker om dan een ander maar dat ben ik.
Het scheuren van de lootjes kost me al zoveel kracht en is zo pijnlijk . Zaterdag ben ik met 2 vriendinnen lekker uit geweest een hapje en een drankje en filmpje pakken was zo gezellig en dan gaat het met emoties ook wel . Ik voel me wel schuldig ( nee ik weet het dat ik moet ik niet doen) dat ik dan op een gegeven moment zeg sorry meiden maar ik nok er mee . Is voor mezelf een gewin vorig jaar zou ik stug doorgaan en dan natuurlijk ver over mijn grenzen gaan
Nu zag ik vanmorgen weer een hele goede ervaring over het infra rood deken en ging eens kijken wat zoiets nu precies kost . Ruim 400 euro en ineens dacht ik weet je wat ik ga eens aan mezelf denken ik meld me aan bij Dream and Donate en kijk gewoon of er mensen zijn die mij ermee kunnen helpen .
Aan de ene kant ben ik nu trots dat ik dat durf en ook heb gedaan aan andere kant ook bang dat er toch weer mensen zijn die me gaan veroordelen . Normaal denk ik altijd aan anderen en ik ronsel sponsors voor de club of voor iets anders maar nu doe ik het echt voor mezelf !
Het mooie is dat je al wel hele lieve berichtjes krijgt en dat doet je ook goed en ja natuurlijk weer dikke tranen hahah maar ja dat ben ik nu wel gewend
Tnx allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten