woensdag 14 november 2018

Wat baal ik mijn wereldje wordt steeds kleiner ....... Ik wil zo graag maar het lukt gewoon niet

Echt iedereen zegt dat moet je naast je neer leggen , je kan er niks aan doen ! 
Je merkt dat die mensen zelf nooit wat mankeren want als je je maar een beetje in kan leven dan weet je dat het moeilijk is. Vooral omdat het koppie nog steeds zoveel wil maar het lichaam het niet kan .
Gewoon ff het dorp in zelf boodschappen doen , lekker weer naar mijn voetbalclub.
Al 8 weken niet buiten geweest ja van voordeur naar auto naar arts of ziekenhuis.
Ik word ontzettend verwend met kaarten bloemen enzovoorts, maar wat zou ik dat graag omgooien in zorgen voor anderen.
Van de week is de sponsoravond van de voetbal de 2e editie wat had ik daar weer graag bijgeweest. 
Natuurlijk heb ik wel een steentje bijgedragen op de achtergrond, wat telefoontjes gedaan en wat dingen opgezocht online. Maar toch voelt het voor mij als tekortkoming, ik wil meer maar ik kan het nu niet . 
Mijn functie word voor vrijdag overgenomen door een ander toen ik dat in een appje las deed het zeer , niet dat ze er iemand anders voor hebben hoor maar gewoon mijn gevoel Shit dit wil ik gewoon zelf doen .
Ik sprak dat ook uit in die app van wat vind ik dit klote dat  ik die andere naam zie staan, niet om de persoon hoor maar gewoon dat je er zelf niet meer staat 
De mannen zeiden Corrinne als je dan komt dan ben je er wel maar hoef je niets te doen!
Maar helaas ik kan er  niet eens heen . 
Vandaag heb ik al 2 x 5 minuten gezeten , het is wat 5 minuten zitten !

Maandag ochtend had mijn huisarts me gebeld om te vragen hoe het met me was omdat hij natuurlijk nu de verslagen binnen had gehad van ziekenhuisopname.
Hij sprak in en zei ik wilde even weten hoe het nu met je gaat , je hebt weer heel wat narigheid meegemaakt . Vooral na die hoge koorts na de epidurale injectie.
Vanmiddag belde hij me weer en ik zei hem ook dat ik er zo moe van wordt , de pijn en de onzekerheid van wanneer komt er een einde aan die narigheid.
Hij vertelde me dat ik toch nog geduld moet hebben , eerst afwachten wat er na de antibiotica kuur gaat gebeuren. Kijken of fysiotherapie me iets sterker kan maken.
De epidurale injectie heeft een werkingstijd van 4 tot 8 weken en er zijn er al 2 voorbij haha altijd blijven lachen.

Weet je wat ik het vervelendst vind dat ik elke keer als mensen aan me vragen hoe het met me gaat ik weer dat negatieve antwoord moet geven: waardeloos, ik kan nog steeds niet zitten 
Ik kan er gewoon niet meer van maken want het gaat ook waardeloos ik heb nog zoveel pijn ondanks de medicatie . Gelukkig de mensen die me kennen weten dat het ook echt waardeloos gaat anders had ik wel gewoon gefunctioneerd naar eigen kunnen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten