vrijdag 17 juni 2022

Keuzes maken valt niet mee......

 Vanavond is de afscheidswedstrijd van een paar spelers van de selectie van mijn cluppie.

Ik had er graag heen gewild maar heb ook afgesproken dat ik morgen help tijdens het Menges toernooi , iets wat ik al jaren doe en erg leuk vind. 

Vandaag hebben we onze kleinzoon bij ons gehad wat hebben we genoten en wat geeft dat je een hoop positieve energie. Dus nu besloten om vanavond thuis te blijven want ik wil er morgen gewoon bij zijn. 

Ik wil de jongens wel hartelijk bedanken voor de mooie en leuke wedstrijden die ze ons hebben gegeven en natuurlijk komen we elkaar wel weer tegen bij de club . 

Nu ga ik lekker plat zodat ik morgen goed uitgerust ben en hopelijk dat kan doen wat ik al jaren tijdens dit toernooi doe. 

fijne avond allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten