zondag 19 juni 2022

Wat een heerlijke toch wel vermoeiende dag maar zoveel positiviteit Menges voetbaltoernooi.

 Ja hoor gisteren was het zover : Het Mengestoernooi , 8 juni had ik niet verwacht dat ik er bij zou zijn. Natuurlijk gaat dat toernooi gewoon door maar ik verkoop daar al jaren de muntjes en vind het zo gezellig en het geeft me zoveel positieve energie. Tegen de organisatie gezegd dat ik kwam maar als het niet ging zou ik naar huis gaan. Wel wat eisen gesteld hahaha lage tafel goede stoel zodat ik het wel vol zou kunnen houden. Om 10 uur was ik op het sportpark en er ging zo'n heerlijk gevoel door me heen, ik was er en zou wel afwachten hoelang ik het vol ging houden. Thuis had ik al mooie bakjes gemaakt voor de muntjes waar ook veel goede reacties op kwamen . (trots)

Wat heerlijk al die mensen die me vertelden dat ze blij waren dat ik er weer bij was, en die me vroegen hoe het met me ging. Dat bedoel ik met positieve energie! Natuurlijk lopen er ook mensen die je niet bekijken terwijl dat voorheen anders was maar dat is hun probleem en niet meer het mijne .

De geintjes die je maakt met bekende en met vreemde mensen ow wat heerlijk wat was ik in mijn elemant. Heb het gewoon volgehouden tot 20.00 uur , ja op een goede stoel met een hapje en een drankje en natuurlijk mijn medicijnen maar heb het geflikt. Halverwege de middag kwam er iemand naar me toe die me een compliment en toen kwamen even de emoties de tranen gewoon van geluk dat ik het toch maar ff geflikt had.

Natuurlijk weet ik dat je me vandaag een soort van op kan vegen maar dat neem ik voor lief , dat is iets wat de mensen niet zijn alleen zij die echt om me geven en weten hoe het is om te leven met een auto-immuunziekte. Die mensen zijn voor mij de echte belangrijke mensen de rest ach dat is bij zaak 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten