zondag 15 maart 2015

Het gaat steeds beter en ik heb nu weer echt een doel waar ik aan kan werken

Ruim een week geleden dat ik schreef .
Zaterdags lekker naar de voetbal geweest maar niet over de wedstrijd praten maar toch scoorde Krijn weer en daar zat ik dan weer als een jankende muts. Ik keek achter me en daar zat me schoondochter die ook het vingertje omhoog hield . Het was ook een prachtige goal zei men echt een Krijn momentje noemde iemand het .
Zondag zijn we al vroeg op pad gegaan om lekker naar onze kleinzoon en dochter te gaan, Ja die kleine is altijd wel vroeg wakker en gaat in de middag nog slapen. We zijn ze op gaan halen en even samen met hun naar opa en oma gegaan die hadden de kleine ook al even niet gezien . Weer heel wat foto's geschoten van onze bink . Wat kan je daar van op vrolijken he ?!
Weer op tijd terug naar huis .

Maandag kreeg ik gelukkig weer mijn remicade infuus ik was er echt aan toe  het prikken ging niet zo makkelijk maar ja dat is de ene keer makkelijker dan de andere. Na het infuus moest ik door naar therapie dit was natuurlijk weer even emotioneel omdat ik er wel over sprak. Zij vond dat ik heel goed vorderde ik zei ook tegen haar ja het kan wel zo zijn mijn rugzak is behoorlijk leeg maar nog verrek ik van de pijn.  Zoals mij werd gezegd als je er mee om leert gaan wordt de pijn wel minder nou ik heb er heel wat uitgegooit afgelopen therapie uren  maar helaas de pijn is nog hetzelfde. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik wel heel wat ballast heb gedumpt en me dat ook wel een opgeruimd gevoel geeft. Toen ik bij de therapeute weg ging zei ze ik loop altijd uit , ja zei ik dat komt dat je de tijd neemt voor mensen . Ja ik kan niet zo abrupt zeggen stop de tijd is voorbij, waarop ik zei ja daar moet je aan gaan werken hahaah ze zei jij neemt alles wel op he je doet het goed. Toch leuk om je eigen therapeute wijze les te geven .

In de avond even naar de voetbalkantine geweest  ik moest even wat doorspreken met iemand over plannen voor de familiedag . Ook zijn we op zoek naar sponsors voor de actie waarbij ik Alina ga helpen om sponsors te vinden ik heb het er al eens over gehad in mijn blog. Nu was bij de voetbal Henk Timmer aanwezig dus ik sprak hem aan vertelde van onze actie en of hij iets ter beschikking wilde stellen voor onze veiling . Hij reageerde heel enthousiast en dat geeft je dan ook weer vleugels he . Dinsdag een dagje met van alles en eigenlijk niks ja wel even bespreking gehad . Op de dinsdag mogen we kijken of er een geschikte woning voor ons op de site van de woningbouwvereniging staat helaas nog niets maar ik kreeg wel een tip van iemand dus heb me aangemeld voor nieuwe woningen die ze binnenkort gaan bouwen. Door mijn medisch dossier mag ik daar dus voor inschrijven . In de tussen tijd blijven we wel zoeken en kijken we wachten gewoon netjes af gelukkig is het nog niet echt hard nodig oke liever had ik geen trap gehad maar het kan nog het zij met veel pijn en moeite vaak .

Woensdag gingen we weer naar Amsterdam Cees zou zijn ouders even helpen met de kamer die gedaan moest worden . Ja het is in de ochtend altijd wel druk en het was ook heel mistig dus iets later dan dat we dachten waren we er. Pa en ma zaten al helemaal klaar met een lekker bakje thee en dan moet je Cees gewoon tegen houden hij wil dan gelijk aan de slag.  Ma en ik zijn even gezellig naar de Dappermarkt geweest het was wel zonnig maar ook wel fris hoor maar even gezellig . Daarna weer naar pa en Cees .Cees was al klaar dus we zijn nog even de stad in geweest en toen weer naar huis.
Donderdag ochtend bij de kapper geweest ik ben 1 x per 6 weken model bij een kapster dus dat is wel leuk en lekker . In de middag hadden Alina en ik een interview met een journaliste van het Huis aan Huis blad. We hadden afgesproken bij Eethuisje Beregoed is leuker en makkelijker dan thuis. De journaliste was eerst zo van ow jee alweer een goed doel , maar door ons enthousiasme werd zij ook aan gestoken want aan het eind van het gesprek was ze net zo enthousiast als wij. De avond er voor had ik nog 2 shirts voor ons gemaakt met het logo met de hotfix en dat viel haar ook gelijk op die ze heel erg leuk vond . Het interview was echt heel leuk en hopelijk staat het er as week in anders een week later.
Vrijdag een rustige dag in de middag even lekker met me vriendinnen een bakkie gedronken even lekker bij kletsen je kent dat wel . In de avond hadden we de vrijwilligersavond van ons cluppie vv Hulshorst . Samen met Jan en Annet zijn we er lekker op de fiets heen gegaan zodat we allemaal een drankje konden drinken. Het was een hele gezellige avond en ook daar werd over ons project gesproken zo mooi hoe dat werkt ....... Om een uur of half 12 waren we thuis . Ik ben zo trots op het feit dat ik vrijwilliger mag zijn van zo een fijne voetbalclub.

Zaterdag Cees moest er al vroeg uit voor een bekerwedstrijd met de F1. Ik ben even zelf de boodschappen gaan doen en dan laat ik de zware dingen in de auto zetten en thuis door de mannen weer pakken.  In de middag gingen we met een gezellige auto vol naar Voorthuizen voor de match van deze week nou dat was een zeperd dus snel vergeten en weer doorgaan .
Ik ben best wel veel met hotfix bezig zoals de logo's op de shirts en 2 shirts voor een internet vriendin en daar ben ik gisteravond en vandaag lekker mee bezig geweest . De zondag is voor ons altijd een hele lekkere luie zondag met heel veel voetbal en niets moet alles mag momenten . Terwijl Cees dan een wedstrijd bekijkt ga ik lekker zitten frobelen . Vandaag dus 2 projecten afgemaakt en nu alweer bezig met weer 1 voor een oude vriendin van vroeger die wil een shirt voor haar kleindochter nou dat is voor mij geen probleem.
Ook was ik vandaag heel actief op social media en heb ik een sponsor geregeld uit Oosterhout doordat hun ook veel op fb doen had ik ze aan geschreven en ja hoor ze wilde mee werken. Dit soort dingen geeft me zo'n goed gevoel het gevoeld dat ik nuttig en waardevol ben . Tuurlijk ben ik dat voor mijn mannen ook maar dan loop ik nog vaak tegen mijn beperkingen aan . Met dit social media gebeuren valt dat niet zo op ik kan heerlijk vanaf de bank het een en ander regelen . Zodra ons artikel in de krant heeft gestaan ga ik ook echt op pad om sponsors te vinden . We hebben dus al wat schenkingen binnen gehaald maar we gaan voor het maximale. Helaas heb ik op het moment wel veel last van een hele dikke knie en de plekjes op mijn gezicht irriteren me nu maar hopen dat het niet de psoriasas is . Ik heb nl Reumatoide Artritus psoriatica  dus ben nu zo bang dat het dan ook te zien is. Nu is het krom he al die tijd zeg je ik wilde dat de mensen het kunnen zien dat je wat mankeert en nu krijg ik dus de plekken en ben ik ook niet blij wat wil ik nou ????
Ach jullie begrijpen me wel ..................
We gaan weer een week tegemoet en hopen weer op een aantal leuke momenten .
Ow ja ik kreeg van de week ook te horen dat me broer weer voor een dag of 10 naar Nederland komt hij woont al 10 jaar in USA. Hij heeft ook met pa afgesproken dat ze zaterdag 25 april met me vader naar de wedstrijd komen kijken . Heerlijk ik kijk er naar uit .

nou bedankt weer voor het lezen en tot van de week 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten