dinsdag 30 juni 2015

Wat een heerlijk weekend was het weer met al die lotgenoten !

Nou de vrijdag eerst nog even wat in huis gedaan en toen de spullen opgehaald en tas in pakken . Rond half 1 ben ik richting Groesbeek gereden. Ik zag er echt naar uit gewoon weer gezellig met de meiden die er vorige keer bij waren en nog een paar nieuwe . Rond half 3 was ik in het hotel en mijn slaapkamergenootje was er ook al en natuurlijk vonden we het heerlijk om elkaar weer te zien . Wij met zijn 2en hadden al bagage voor 10 man hahah dus dat alvast naar boven gebracht . Daar waren natuurlijk al een paar dames de boodschappen aan het uitpakken en het was een feest van herkenning . Heerlijk we hadden er allemaal ontzettend veel zin in. Rond 4 uur was bijna iedereen er , de nieuwe personen zag ik af en toe kijken en volgens mij dachten ze : pffff waar zijn we nu in terecht gekomen wat een kippenhok hahaha. Er was heerlijk eten voor ons gemaakt door de man van 1 van onze groep het was echt klasse. We zaten gezellig met zijn allen en deden een spel om elkaar wat beter te leren kennen . Dus toch weer iets met een lach en een traan . Ook ik heb me wel weer laten gaan merk je toch dat je nog steeds niet echt helemaal accepteerd. Maar ja ik hoef ook niet helemaal gevoelloos te worden . Cees had me ook gebeld eind van de middag dat hun ook een prachtig huis hadden in Friesland . Om een uur of 11 ging ik naar bed was moe maar wel happy.  Zaterdag ochtend gezellig met 25 personen aan het ontbijt en daarna kon een ieder doen wat ze wilde. Er werd geknutseld en een paar gingen even het dorp in om toch nog wat boodschapjes te halen . Echt een ieder had het naar zijn zin de nieuwe waren ook al helemaal gesetteld en vonden het ook top. Zaterdag avond had ik wat geregeld om gewoon even gezellig bezig te zijn we deden het spel Onvoorspelbaar zo enorm gelachen . Het is zo lekker dat je heel moeilijk op kan staan zonder dat iemand zegt zo je lijkt wel een oud wijf , of je kan gewoon een uurtje gaan liggen zonder dat je je hoeft te verantwoorden . Je bent tenslotte met allemaal mensen die dezelfde aandoening hebben of een vorm ervan. 
Zondag was ook gewoon een dag als altijd niets moet alles mag  en ik kreeg een metamorfose een van de meiden is heel goed in make up aanbrengen . Ik zelf gebruik heel weinig make up en weet niet eens hoe of wat ik het beste kan doen . Nou ze nam me onder handen en toen ik mezelf zag dacht ik : Zo ben ik dat ????? ik had ook een zomerjurk gekocht draag eigenlijk nooit jurken maar had hem eigenlijk voor de vakantie . Ik zei nou bij mooie make up hoort natuurlijk ook een mooie jurk dus ik trok hem aan pfffff de complimenten vlogen om mijn oren . Ik heb al vaker gezegd dat ik moeilijk complimenten in ontvangst kan nemen . Maar toen ik de foto's zag die ze van me hadden genomen werd ik echt trots op mezelf. Ik vond zowaar de foto mooi en dat is niet snel met foto's van mezelf . Dus dit weekend was grandioos en ik was ook weer een stapje verder weer wat zelfverzekerder en ik vond mezelf mooi , nou dat is toch mooi meegenomen als je je zelf altijd als lelijk eendje ziet. Het afscheid was weer moeilijk maar ook wel fijn om weer lekker naar mijn mannen te gaan . Rond een uur of 4 reed ik dus weer richting Nunspeet . Thuis gekomen had mijn ventje de kasten al verwisseld en de muur geverfd heel ander gezicht . Natuurlijk kwamen in de avond allerlei statussen over het weekend  en 1 in het bijzonder beschreef wel heel goed hoe met het ervaarde . Ik heb toestemming aan haar gevraagd of ik haar status hier mocht plaatsen en dat vond ze gelukkig geen probleem . Meis bedankt xx
 
"The day after....."
Moe en spierpijn ( niet anders dan normaal wink-emoticon maar voldaan, na een weekend met "lotgenoten". Enorm gelachen, zoveel verschillende vrouwen aan wie je geen uitleg hoeft te geven over hoe je je voelt.
Die je begrijpen zonder dat je je hoeft te verantwoorden en die niet direct hun oordeel klaar hebben...... wat een geweldig ongedwongen en gezellige sfeer.
Allemaal bedankt! Hopelijk tot de volgende keer♡

De foto's vlogen ook voorbij zo leuk , maar ik was wel moe dus wel lekker op tijd naar bed. Maandag rustig aan gedaan wel wezen sporten en dat ging niet zo goed maar zal ook door het weekend komen en natuurlijk door de warmte. 
Vandaag belde de reumatoloog dat de rontgen foto's op zich wel goed waren althans mijn handen en voeten hebben nog geen blijvende schade opgelopen door de ontstekingen . Mijn knieeen vertonen wel artrose vandaar dat ik ook zoveel last heb daarvan. Wilde vandaag me kleding kast gaan doen maar is het eigenlijk een beetje te warm voor ik heb wel wat zomer goed gewassen en doe misschien vanavond nog wel wat met de kast en anders komt het van de week wel .
Dit weer is voor mij heerlijk  ik voel de pijn wel maar niet zo heftig als anders die warmte doet me goed   toch nog anders als in het buitenland want daar ben je eigenlijk pijnvrij omdat de luchtvochtigheid anders is .
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten