dinsdag 15 september 2015

Getver zou je het nu ook echt gaan zien ??? al die tijd zeg je kon men het maar zien en nu dat gaat gebeuren denk je NEE ik wil het niet

Nou dat was me wel weer een week het zijn ineens de donkere dagen weer de avonden zijn al weer vroeg donker , wel gezellig zo in ons nieuwe huisje met de kaarsjes aan. Maar ook het mindere weer is ook echt voelbaar . Ik heb zoveel pijn in mijn handen als ik 's morgens wakker word staan ze krom en zo pijnlijk. Ik moest afgelopen woensdag naar de reumatoloog ivm de pijn in mijn handen . Zij bekeek ze en zag het al ze pakte mijn vingers beet en voelde en hoorde het al kraken , ja dat wordt een operatie . Ik moest een afspraak maken bij de plastisch chirurg: ja dat doen we altijd met RA patienten. De vorige keer had ze al eens een prednisoninjectie in die hand gegeven en die had maar heel even resultaat dus werkt niet afdoende. Ook moest mijn bloed weer nagekeken worden en daar wordt ik over terug gebeld . Bij de PC kan ik 6 oktober terecht en dan maar hopen dat ze snel tot actie overgaan . Terwijl ik dit zit te typen voel ik ze al weer stijf worden en de pijn is zo vervelend het is net of er elastiekjes in zitten die verdrogen dus niet goed meer rekken.
Ook dat de reumatoloog al zei bij het kijken ja ik zie het al toen dacht ik shit ga je het nu ook al zien ?wel krom he ? vaak zeggen wij konden ze het maar aan je zien dat je wat mankeert en nu gaan ze het misschien zien en is het ook niet goed.
Afgelopen zaterdag was de eerste thuiswedstrijd van me cluppie en zoals de meesten weten doe ik dan de veldverloting regelen en doen , nu had ik al die man gebeld die mij altijd daarbij helpt met de melding : sorry maar je zal rad van avontuur zelf moeten doen zonder mij want ik kan niet eens de lootjes losscheuren. Nu is het op zich al een wonder of een vooruitgang dat ik het vraag en afzeg maar ja ik moet wel . Dus ik was wel aanwezig maar deed zeer weinig, voel me dan toch steeds nog lullig nee niet meer schuldig dus we gaan vooruit ;-)
Zondag zijn cees en ik even lekker een eindje gaan wandelen door het bos en de rest van de dag heerlijk niks gedaan lekker gerelaxt en genoten van ons nieuwe knusse fijne huis. Het gaat nu ook echt ons thuis worden de laatste dingen zijn gedaan . Morgen wordt onze houtkachel aangesloten en dan is het helemaal klaar vandaag de overgordijnen gehaald
Nu dan maar even gaan sparen voor mooie inbetween gordijnen voor de huis kamer want dat is zeker voor de winter wel erg leuk en lekker . Ook hebben we een mooi logeer kamertje voor ons oogappeltje onze kleinzoon. Hij is helemaal gek van Cars dus hebben we een Cars kamertje voor hem gemaakt met een mooi uitschuifbaar peuter bed waar hij in mee kan groeien . Nu maar hopen dat hij snel eens komt logeren .
Als de pijn zo aan blijft houden ga ik bellen of ze me eerder kunnen helpen het waardeloze is ik slaap niet 1 nacht gewoon door ik word om de anderhalf uur wakker en dan wordt ik dus niet echt fit wakker .
Het scheelt nu wel dat ik alles gelijkvloers heb en niet meer 5 a 6 keer de trap op hoef en als ik dan in de avond naar boven ga om te slapen gaat dat een stuk makkelijker dan in het andere huis . Dat is dus al 1 van de voordelen van de aangepaste woning .
Of ik nu vermoeid ben of het van de pijn komt of het toch de overgang is ik weet het niet maar ik ben zo emotioneel niet normaal meer. Nu heb ik ook wel wat dingen dat ik denk waarom behandelt men mij zo ? waarom gaat men zo met mij om ? Ben ik alleen maar goed als ik iets voor een ander doe? ach jullie kennen die momenten wel he ?! Natuurlijk weet ik dat ik ook heel veel lieve mensen om me heen heb die het wel goed met me voor hebben . Voor de club ben ik wat meer met sponsoring bezig en dat geeft me toch wel een heel goed nuttig gevoel gewoon dat ik wat bijdraag aan de maatschappij . Ik doe dat met veel plezier en toewijding en merk ook dat het gerespecteerd en gewaardeerd wordt ja natuurlijk zijn er altijd mensen die commentaar hebben of het beter weten maar ja die hebben dan gewoon pech want ik ga dat toch steeds meer loslaten . Mag ook wel eens het heeft heel lang geduurd maar ik ga meer respect voor mezelf krijgen en tevreden zijn over mezelf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten