zaterdag 13 oktober 2018

Dat is balen een mooie nazomer dag in Oktober en ik lig hier maar in huis

De hoge dosering Oxycodon haalt een beetje de scherpe randjes van de pijn maar daar is ook alles mee gezegd.

Vandaag had ik zo graag gewoon even lekker met Cees naar de voetbalvereniging gegaan . Ik ben daar wel vaker met pijn geweest hoor want dan dacht ik of ik nu daar zit of hier thuis de pijn is er. Kan je beter iets leuks doen wat je afleid maar nu lukt me dat echt niet van de 24 uur huil ik de helft van de dag echt door de pijn.
Door de pijn en de emoties word ik gefrustreerd en dat vind ik weer zo erg voor Cees. Gelukkig begrijpt hij het wel en hij zou bergen willen verzetten om de pijn weg te nemen.
Op de club wordt hij ook door veel mensen aangesproken , ja ze zien me niet meer dus ze weten dat er dan wel wat is.

Het is wel fijn om te horen dat zoveel mensen vragen hoe het met me is ook merk ik dat hier thuis ook wel hoor mensen die me appen , of een kaartje sturen of een belletje doen .
Dat is echt een fijn gevoel om te merken dat er  mensen om je geven en ook mensen waarvan je het niet verwacht. Ook mensen die ik helemaal niet in het echte leven ken maar alleen door facebook diverse lotgenoten groepen . ReumapatiĆ«nten en Fibromyalgie lotgenoten dus.

Maar nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we met de valys naar de kliniek waar ze me dus een second opinion gaan doen . Weet je het probleem is dat alles van 20 jaar terug weer terug komt bij me de pijn de onzekerheid en angst. Maar toen ben ik ook voor mezelf blijven vechten en dat doe ik nu ook .
Ik heb het dossier van toen opgevraagd in Tilburg en dat dossier neem ik ook maandag mee. Ook toen werd er door een dokter in St Jansdal werd  gezegd dat er wel een klein dingetje te zien was maar dat dat mijn pijn en klachten niet kon veroorzaken.
Want ik zit  niet voor me plezier al 3 weken in huis en lig de hele dag omdat ik niet kan zitten en ook weinig tot niet kan lopen. Ook hoor ik van verschillende mensen dat het dus een combi kan zijn van iets met of door mijn reuma. Weet je als ik maar weet wat het is en ik van die pijn af ben of kom. Ze zullen het niet gelijk maandag doen , als ze maar serieus nemen . Het is eigenlijk van de gekke he dat je daar bang voor bent maar dat heeft die ervaring van 20 jaar wel gedaan .

Ik vind het wel lekker dat ik via mijn blog een beetje van me af kan schrijven
Ook ben ik toch wel trots dat mijn blog door ong 400 mensen wordt gelezen .

Vol spanning wachten we nu dus af wat er maandag uit gaat komen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten