maandag 29 oktober 2018

ongelooflijk dat je zo uit kijkt naar een afspraak bij pijnbestrijding

Ik lig nu al bijna 6 weken plat en met verrekte pijn ondanks hoge dosering pijnstillers, je wil niet blijven bellen naar de huisarts . Vanmiddag kwam de thuishulp binnen en ze zei ik hoef niet te vragen hoe het is ! Je ziet er echt uit dat je op bent .
Nou zo voel ik me ook echt helemaal op. Het is zo waardeloos dat je niet eens normaal kan zitten het is liggen of een beetje schuifelen. Als ik te veel of te lang sta of loop dan breekt het zweet me uit van de pijn.

Nu mag ik morgen naar de pijnbestrijding het is welliswaar een intake maar ik hoop zo dat ze wel iets voor me kunnen doen . Oke ze zullen me niet gelijk helpen of behandelen maar ik hoop toch wel dat het op korte termijn gaat gebeuren. In ieder geval dat ze iets kunnen doen voor me. Natuurlijk wordt het ook weer een hel om er te komen . Een vriendin van ons heeft aangeboden om ons te brengen en te halen. En eindelijk heb ik daar aan toe gegeven want je wil ook niet altijd dezelfde er voor vragen en/of mee belasten.
Ik heb net nog wel even gebeld naar de poli van de pijnbestrijding of er een bed beschikbaar is aangezien ik niet zo lang kan zitten . Vriendelijke assistente zei dat dat geen probleem was .  Natuurlijk begon ik wel weer te janken aan de telefoon maar ja momenteel is dat iets wat ik heel veel doe.
Ook zijn er wel mooie en leuke momenten die me laten zien dat er toch wel veel mensen met je mee leven en aan je denken . Ik had op 25 augustus een tegoed bon van Dutch Hair gewonnen . Vorige week zei Cees als je weer gewoon pijn vrij kan zitten maak je lekker een afspraak om een make over te laten doen . Gewoon even lekker relaxed zitten en lekker weer een model in mijn haar. Want het is al een tijd geleden dat het geknipt is door medicijnen is mijn haar gewoon futloos.  Ik had dat op mijn facebook gezet en toen reageerde de eigenaar Cor Bouw dat er na een rotte periode ook een mooie tijd aan komt en dat hun de bon upgraden naar een make over.
Nou daar kijk ik echt naar uit !


Volgende week vrijdag wordt de traplift geinstalleerd ook dat is iets om blij mee om over te zijn , maar ook daar voor moet ik even kunnen zitten anders kom ik nog niet boven.

Ook nu het kouder wordt is dat lastig want ik kan niet boven komen en het is moeilijk om onder aan de trap te roepen naar cees wat hij voor me moet pakken . Gewoon omdat me wintergoed achter in de kast of zelfs op zolder kan liggen.

Ik baal stevig dat ik vorige week tegen de sponsorcommissie van mijn voetbal club heb moeten zeggen dat ik momenteel niet veel voor ze kan betekenen . Normaal doe ik graag en met veel plezier de dingen die ik kan . Ik zou nu het een en ander op laptop opzoeken , maar het is erg vermoeiend om dat nu veel te doen .  Ik heb gelukkig wel wat voor ze kunnen doen . Van de week maak ik wel weer het programmaboekje voor de thuiswedstrijd. Ik wil niet alles afstoten want dan voel ik me helemaal zo nutteloos.
Ik vind het wel leuk dat mijn blog door zoveel mensen wordt gelezen .

Nou morgen ga ik dus naar de pijnbestrijding !!!
Ik kijk er naar uit hoe gek dat ook klinkt : uitkijken naar een artsbezoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten