donderdag 20 september 2018

Dankbaar voor de lieve mensen om me heen ...........

Helaas is de pijn nog niet veel minder ja als ik de kortwerkende oxycodon neem haalt het wel de scherpe kantjes er af maar weet niet hoe ik moet zitten lopen liggen .
Gisteren zou een vriendin komen en ik appte haar al van joh blijf maar thuis zo gezellig ben ik momenteel niet want door de pijn worden emoties ook heftig . Gelukkig zei ze : ik kom straks gewoon.
Heb je weer dat domme he dat ik mensen niet tot last wil zijn , maar het was juist heel fijn dat ze er was. Je kletst wat en je hebt gewoon ff afleiding , de pijn is niet minder want ik kon geen minuut stil zitten . Ook zei zij dat je gewoon kon zien dat ik pijn had. Maar dat had ik al eerder gezegd hier in blog op een gegeven moment helpt je masker niet meer .
Later belde er ook nog een lieve vriendin,   daar bijna uur mee aan de telefoon gezeten zij zei ook , meid je moet naar je dokter gaan en ook zeggen dat je het niet meer volhoud.
Zo lief en ook zo onverwachts , zo mooi dat mensen die eigenlijk niet zo dicht bij je staan zo begaan zijn met je ….. tnx Astrid
Afgesproken dat als ik afgelopen nacht weer zo slecht zou slapen ik mijn dokter zou bellen , ik heb vannacht redelijk geslapen  3 x wakker geweest .
Vanmorgen kwam de hulp en ook zij denkt echt gewoon met me mee .
Allemaal zeggen ze je moet aan de bel trekken maar ja ik vind mezelf al zo lastig en wil dat eigenlijk  niet !
Wanneer leer ik het nu eens om heel goed voor me zelf op te komen ?

Ik was dus met boekje bezig voor de club maar nu ik zo'n pijn heb , heb ik een appje gestuurd : Deze week gaat het me niet lukken  Als je zoveel pijn heb is de creativiteit er ook niet dan lever ik liever geen werk af dan half werk .
Goed he? maar ow wat vreet het aan me …..

Morgen moet ik dus weer de B12 injectie hebben maar ik kan er gewoon niet naar toe dus belde ik net of het een probleem was dat ik hem over zou slaan ? De assistente zegt wanneer moet je naar neuroloog ik zeg donderdag . Ze zegt dan kan je dus dinsdag ook niet hier komen weet je wat ik zet je op de lijst van de visite. Dus nu komen ze morgen bij me thuis de injectie zetten .

We kijken wel hoe het gaat als de pijn zo heftig blijft dan geef ik duidelijk aan dat ik zo niet het weekend in wil . Nu geef ik de medicijnen even de tijd om hun werking te laten doen
Wel trots dat mijn vorige post door 610 mensen is gelezen .

Ik heb jullie weer op de hoogte gehouden we gaan wel zien hoe het gaat lopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten