woensdag 26 september 2018

Pijn en uitstraling wordt steeds erger ... wat moet ik doen wachten op afspraak neuroloog of toch maar wel de huisarts bellen dat het echt niet meer gaat

Ik ben nu al meer dan een week helemaal niet buiten geweest zoals in mijn laatste blog geschreven kwam de assistente vrijdag mijn B12 injectie geven. Ze schrok er echt van hoe ik er aan toe was .
Ze zei duidelijk Corrinne als het niet gaat gewoon bellen kom ik dinsdag ook gewoon aan huis.
De pijn wordt steeds erger en ook uitstraling wordt erger.....afgelopen 2 nachten echt wakker gelegen van pijn nu ook onder mijn voet niet gewoon.

Zaterdag ontving ik een brief dat er dinsdag de 25e een arts van een adviesburo langs zou komen , nou dat is wel heel snel gelukkig.
Maandag heb ik mijn huisarts weer gebeld dat ik dus echt niet kan komen voor de injectie , daar waren ze al vanuit gegaan en hadden me al ingepland voor dinsdag ochtend. Ik zat een beetje in mijn rats want die arts van adviesburo zou komen kon tussen 11.00 en 13.00 uur zijn.  Ik wilde natuurlijk niet te veeleisend zijn naar huisarts door een tijd te vragen. Denk dan komt het net over of ik er voor thuis wil zijn . Ja ik weet het ik moet niet denken voor anderen ! Is nog steeds een minpunt.
Rond 11.30 uur kwam de assistente en ze vroeg : hoe gaat het ? ik hoef het eigenlijk niet te vragen zie het wel  en ja hoor weer janken . Nou zegt ze het is bijna donderdag. Waarop ik zei ja maar dan zullen ze ook niet direct iets doen. De arts heeft wel mail gestuurd dat het echt spoed is ….

Dus probeer ik het gewoon tot donderdag vol te houden …… maar zo moeilijk ik heb echt zoveel pijn.
Even over half 1 kwam de arts , het was een hele vriendelijke man had medisch dossier al door gelezen en ging wat meten en bekijken. Natuurlijk bleven bij mij de tranen stromen , ik vind het zo moeilijk om echt toe te geven dat ik dingen nodig heb. Hij zei ook dat de ruimte beneden te klein is voor een 2 persoons slaapkamer en dan heb ik ook nog kast ruimte nodig he. Hij vertelde me dat hij positief advies ging geven een traplift is echt noodzakelijk . Wat een opluchting was dat zeg ! Nu weet ik dat het nog wel even zal duren maar ik weet nu dat het tijdelijk is dat ik hier beneden in de bijkeuken lig.

Ook vannacht ook zo slecht weer geslapen van de pijn , wat moet ik doen gewoon doorbijten tot morgen of toch bellen dat het niet meer gaat. Maar ja wat doen ze daar ? misschien sturen ze me dan ook weer naar huis en heb ik een helse rit gehad van en naar Harderwijk en ben ik nog niets verder .
Mijn hoofd zegt wacht tot morgen en geef dan duidelijk aan bij neuroloog dat het zo niet meer gaat maar mijn gevoel zegt bellen in de hoop dat ze de pijn minder kunnen maken en er wat aan gaan doen …… Ik zal morgen ook duidelijk tegen neuroloog zeggen dat ik mezelf al vanaf het weekend afvraag of ik naar SEH moet gaan maar niet lastig wil zijn en al blij ben dat ik een week eerder terecht kan .


Geen opmerkingen:

Een reactie posten