zondag 11 januari 2015

een heerlijke Ik doe niks zondag ..............

Zo vandaag doe ik niks wat enige inspanning kost. Ik geniet lekker samen met mijn lieffie van een luie zondag.
Eerst kom ik terug op mijn blog van van de week. Dat de wedstrijd voor mij niet alleen een cocktail wedstrijd is maar ook een goed resultaat voor mijn therapie . Ik krijg hierdoor een bevestiging wat anderen me al zo vaak proberen te vertellen maar ik niet geloofde Ik kan wel wat ! Tuurlijk zijn er mensen die zeggen huh jij hoezo niet dan ? of zeggen Ja meis je moet niet zo laag over je zelf denken. Ik ben er mee bezig in de therapie maar iets wat al zolang in je koppie zit gaat er niet in 1 keer uit.
Ik kwam na het plaatsen van mijn blog in een pb gesprek met een FB vriendin , ik plaats het bericht hieronder 
****************************************************


Ik hoop dat het lukt. Ik vindt het zo leuk voor je.

ja ik was eerst al blij dat ik zover ben gekomen het geeft me zo een gevoel van ja je kent wel wat!
 en nu vind ik het heel spannend en hoop gewoon dat ik win zou een extra bevestiging zijn


ik snap je helemaal. Maar die bevestiging krijg je van mij zo ook wel. Die taart was overigens ook heerlijk. Heb ik ook via jou. Die kerststerren waren ook super leuk. En dan al je vrijwilligerswerk die je op de voetbal doet. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Je bent gewoon een supervrouw. Maar ik snap dat het knopje nog even om moet bij je. En dat gaat je zeker lukken.
dank je wel lieverd

ehhh mag ik dit stukje even anoniem plaatsen ? vind dit zo lief van je en het gekke is dat we elkaar niet eens echt kennen


Cees zegt net hoe ken je haar dan ehhh ik zeg volgens mij gewoon via spelletje toch?
Tuurlijk mag je dat. Ja idd via landleven, waar ik eigenlijk mee gestopt ben. Ik had er op het laatst gewoond een dagtaak aan. haha
***************************************************
Zo mooi toch eigenlijk iemand die me niet eens echt ehh nee persoonlijk kent want ik denk dat de mensen van FB me wel echt kennen maar niet persoonlijk.
 Zo kijk ik nu ook al uit dalijk in februari gaan we met een 20 tal lotgenoten een weekend weg. Van die 20 is er maar 1 die ik in het echt ken en dan nog wel van ruim 30 jaar geleden.  Ik ben bij deze groep terecht gekomen via een reuma forum . Wat een verademing is dat zeg : mensen leren kennen met dezelfde klachten en aandoeningen en waarbij je denkt zie je wel het is geen inbeelding van me en ik stel me niet aan. Tuurlijk weet ik zelf dondersgoed dat ik me niet aan stel want ik heb al wat pijn ge
had en al wat meegemaakt . Maar in het begin ga je echt aan jezelf twijfelen als men zegt we weten niet wat het is .... en volgend onderzoek ook weer geen resultaat .
Totdat je eindelijk de naam van je aandoening kreeg : Fybromyalgie en
reumatoïde psoriasis stom he dat je dan blij bent dat je een ziekte hebt of beter gezegd dat er eindelijk iemand bevestigd dat je je niet aanstelt dat je wel degelijk wat mankeert. 
 Oke genoeg daarover voor vandaag.

Gisteren hadden we een darttoernooi bij onze voetbalvereniging en Cees had enige tijd geleden mij opgegeven als deelnemer. Ik dacht waarom ook niet is wel gezellig en we gaan er toch heen kan ik net zo goed meegooien. De organisatie en vereniging hadden naderhand gevraagd of ik wel een verloting wilde doen. Ik zei toen : Oke wil ik doen maar ik doe maar 1 ronde geen 3 . Dat was prima
Ik had wat sponsors geregeld en ging dus gisteren om 11.30 naar de kantine. Nou gezellig was het wel maar het darten was 100 x niks denk dat dat ook komt door medicijn gebruik (Morfine, prednison, mtx,  Plaquenil. MTX  en dan nog tramadol )
Het richten deed ik wel maar de pijlen gingen alle kanten op . Ook wel buiten het boord maar ik heb gelukkig niemand verwond haahah
Het was echt heel gezellig en sommige zullen gedacht hebben waarom doet zij mee ? Nou gewoon omdat Zij dat leuk vind !
Het was een hele leuke dag en om een uur of 7 waren we thuis. Toen lekker wat te eten gemaakt en samen op de bank tv gekeken. 
Al met al een heerlijke dag en dan nu maar een dag gewoon lekker helemaal niks doen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten