dinsdag 6 januari 2015

Alweer bijna 1 week voorbij

Zo de 1e week van 2015 is al weer voorbij.
We zijn het jaar goed begonnen althans vind ik ik. Vrijdag hadden we nieuwjaarsreceptie van de voetbalvereniging was erg gezellig en gelukkig hield ik het droog. Ja af en toe als men erg persoonlijk werd had ik het even moeilijk maar dat zal wel zo blijven denk ik. Zaterdag gingen we lekker naar Utrecht we hadden nog een bon van Gift4you die we voor volgende maand gebruikt moesten hebben anders verviel hij. Nou dat is zonde he ?!
Dus we hebben de auto geparkeerd bij Carlton utrecht en toen lekker met de bus het centrum van utrecht in. Heel wat gelopen en ook zo gelachen en genoten . Het was wel fris af en toe even een neut genomen om op temperatuur te blijven .
Utrecht is een leuke stad en we gaan van de zomer nog wel een keer terug want denken dat we dan een hele andere stad zien. Zoals ik al zei het lopen gaat me goed af alleen traplopen dat is een crime voor me. Gelukkig waren er niet zoveel trappen daar. We bleven gelijk in het centrum om daar een hapje te eten . We vonden een leuk grill restaurant een beetje Italiaanse stijl hebben heerlijk gegeten en toen weer naar het hotel. Bij het hotel zat ook sauna en jacuzzi . We hadden ons voorgenomen om ook lekker daar van te genieten . Eenmaal daar aangekomen vond mijn ventje het te druk en die wilde ook graag het darten kijken ( denk dat dat de hoofdoorzaak was ) . Ik zei tegen hem ga jij maar lekker darten kijken ik blijf hier wel even lekker relaxen. In de sauna en het turks stoombad voel je dan de pijn uit je lijf glijden heerlijk.  Aangezien we allebei wel moe waren zijn we gewoon lekker op tijd gaan slapen. Ze hadden in het hotel heerlijke bedden althans dat vonden wij maar naderhand blijkt toch dat ze iets te zacht voor mij waren.
Zondag ochtend heerlijk ontbeten in hotel ook dat was goed verzorgd . Daarna zijn we rustig aan weer naar huis gereden. Zoals ik van te voren al had gemeld moet ik voor elk moment dat ik geniet het ook bezuren en dat was al snel te merken . Zondag avond ging ik dus vroeg plat. Helaas kwam ik maandag mijn bed niet uit mijn hele onderrug zat vast misschien toch door dat bed en het vele lopen. Maar dit weekend neemt niemand ons weer af heerlijk genoten met de liefste man van de hele wereld.
Maandag dus de hele dag met warmtedeken en ibuprofen doorgebracht ik keek even op de site van Canei en zag dat het stemmen was begonnen voor de cocktail wedstrijd. Dus gelijk enthousiast aan het delen gegaan zou wel leuk zijn als ik win alhoewel ik nu ook al winnaar ben hoor. Het is toch wel gaaf die reacties te zien van mensen die ik niet eens ken tuurlijk zie ik ook veel FB vrienden.
Dinsdagochtend ging het nog niet helemaal oke met mijn rug maar wel wat beter dan gisteren . pfff wat een nacht zeg dan merk je dat alles wat je die dag hebt beleefd toch weer terug komt in je dromen . Sommige dingen zijn fijn en andere dingen wil ik gewoon nooit meer aan denken of over dromen .
Morgen heb ik weer therapie kijken of ze weer zo snel tranen bij me weet op te wekken. Ik heb zelf het gevoel dat het al een stuk beter gaat maar nog niet goed genoeg. ik denk dat het jullie nu al meer opvalt dat ik niet meer zo heel negatief ben over mezelf . Deze week kan men nog stemmen op de wedstrijd van Canei spannend hoor
file:///C:/Users/corrinne/Desktop/link%20canei.htm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten