vrijdag 23 januari 2015

Ik ga ervoor ....

Zo na een paar dagen ziek thuis word ik zo langzamerhand weer de oude hahaha
Althans vannacht nog wel een hoestbui gehad van ongeveer 3 uur en mijn lieffie op de bank ging liggen. In die week thuis niet echt veel meegemaakt.
Ja woensdag werd bekend gemaakt dat ik bij de laatste 3 zit van de Canei wedstrijd. Nu komt het echt op de stemmen aan. Toen ik thuis kwam van therapie keek ik op de site en er hadden al zoveel mensen gereageerd zonder dat ik daarom gevraagd had dat was wel heel leuk natuurlijk
En ongelooflijk hoe ik mezelf aan het promoten ben zie je toch dat de therapie ook wel wat doet. Ik die vrouw met dat negatieve zelfbeeld die zich nutteloos waardeloos en weet ik wat noemt is zich zelf aan het promoten.
Volgens mij ben ik al wat vrienden kwijt nu op Facebook maar ja je gaat er voor of niet. Ik heb wel met de mensen afgesproken dat als ik win ik 14 dagen niet op Facebook kom. De mannen hier thuis zeggen dat red jij niet ! Tuurlijk red ik dat wel!!!
Ik moest woensdag dus weer naar de therapie en dat was de 1e keer zonder tranen. De therapeute zei het zelf ook het gaat een stuk beter met je he? Oke je pijn kan ik niet weghalen je reuma ook niet maar je kan het nu wat meer accepteren omdat je een hoop balast uit je rugzak hebt gegooid.
Klopt ik ben gelukkig niet meer zo emotioneel en heb nu een vechters mentaliteit. Ik schrijf gewoon wildvreemde ook an om te vragen of ze op mij willen stemmen . Tot nu toe maar 1 zonder antwoord of resultaat gaaf he.
Gisteren zijn we lekker naar Amsterdam geweest om even naar onze dochter en kleinzoon te gaan . We gingen samen met hun naar Monkeyworld in Purmerend. Aangezien de kleine natuurlijk ook nog slaapt overdag konden we in de ochtend of in de middag gaan. De ochtend kwam ons beter uit want middag zit je weer met file terug . We zouden rond 8 uur half 9 bij haar zijn. Je hebt nogal al eens file op A28 en A1 dus we dachten we gaan wel wat vroeger en ja hoor dan kan je in 1 stuk doorrijden dus 7.20 waren we al in Amsterdam beetje gekke tijd om op visite te komen hahaha
Natuurlijk waren hun er ook al uit  toen we net binnen waren was de kleine een beetje inkennig en kroop bij zijn mama. Ja dat heb je als je niet zo dicht bij woont en hem regelmatig ziet maar na 5 minuten was dat al weer over gelukkig . Rond half 9 reden we daar heen ow wat hebben we genoten van en met die kleine man wat kan hij klimmen hij is echt nergens bang voor. Weer een hoop leuke foto's en filmpjes gemaakt . Om een uur of 11 zijn we weer weg gegaan toen werd hij ook wel moe. Nadat we hun thuis afgezet hadden zijn we even naar mijn schoonouders gegaan ook altijd even gezellig en hun zien hun zoon nu ook niet meer zo vaak. Daarna nog even samen over de Dappermarkt .
Daarna natuurlijk lekker op de bank gehangen en buiten eten maken niets meer gedaan .
Morgen is er weer een competitiewedstrijd waar ik altijd heel graag bij ben of Krijn nu wel of niet mee speelt het is mijn cluppie en dat wil je zien . Maar ik heb nu afgesproken dat ik meer naar mijn lichaam ga luisteren dan naar mijn hart dus als ik vannacht nog zo vreselijk hoest dan ga ik gewoon nog niet . Dan maar weer een zaterdag de voetbal volgen via rtv Nunspeet. Hoe jammer ik het ook vind maar ik moet maandag weer aan het infuus dus moet ik zo fit mogelijk zijn en dan is een middagje kou niet echt verstandig als je nog niet topfit bent.
Dus we zien wel hoe het gaat . Heerlijk zondag ook de match Ajax - Feijenoord ook weer spannend hahaah en zo leuk dan met FB over en weer met mijn <3 vriendin Sandra . Nou ik geloof niet dat ik jullie op de hoogte hoef te houden wat de wedstrijd betreft want elke keer worden julle overstelpt met mijn verzoekjes . Woensdag wordt het via de stie van FB bekend gemaakt wie er gewonnen heeft en zoals ik al zei het is voor mij de bevestiging dat ik dat zelf helemaal gedaan heb en toch wel wat waard bent. Ja ja ik weet het ik ben ook wat waard maar moet het eerst nog zelf helemaal inzien maar ben op de goede weg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten