vrijdag 16 januari 2015

wat ben ik lekker aan het promoten voor de wedstrijd

Zo daar ben ik weer eens een paar dagen flink beroerd geweest dus niet veel geschreven . Ik denk een bacterie ofzo . Maandag  werd ik wakker met keelpijn dus Cees zei blijf je lekker liggen . Maar juist als je ligt dan ga je hoesten . Ik had geen koorts dus dacht nou dan maar even uitzieken . Door mijn medicijnen heb ik gewoon geen weerstand en het wil ook niet echt weg maar om nou gelijk naar de dokter te lopen dus ik probeerde het zelf wel. Zo gaat het nu de hele week gisteren toch maar even de huisarts gebeld om te vragen wat ze willen dat ik doe of wat ik kon doen. Nou zei die kom maar even langs we nemen met jou geen risico . Gelukkig klonken me longen schoon maar ze hoorde wel dat ik het erg benauwd had. Dus ik moest bloed laten prikken om te kijken of er een virus of een bacterie zit. Ook moest ik naar de reumatoloog bellen ivm met mijn medicijnen. Ik had eigenlijk een afspraak bij de reumatoloog maar dat leek ze geen goed idee. Over 14 dagen moet ik aan de Remicade en dan mag je geen virus of bacterie hebben . Ze gaan me nu dus goed in de gaten houden . Vanmorgen weer bloed laten prikken en dan hoor ik maandag hoe of wat .......
Ook voel ik me dan wel weer wat schuldig zoals van de week krijn haast niet kon lopen maar ik kan niet elke keer die trap op en zoveel lopen als ik zou willen . Gisteren lag Cees ook gevloerd door koppijn keelpijn gewoon niet lekker en dan wil je gewoon voor je mannen zorgen maar helaas dat lukt niet .
Door dit merk je toch wel weer dat je een Sjaak Afhaak bent he want we zouden iets leuks gaan doen met onze kleinzoon maar dat kon nu niet doorgaan. Maar ja hopelijk binnenkort wel

Zo en dan nu even over de wedstrijd ik kreeg van de week een mail van Canei, er was 1 cocktail afgevallen en nu zijn er dus 4 over. Deze week kan men weer stemmen en dan valt er volgende week weer 1 af . De laatste week worden de stemmen geteld van de laatste 3 cocktails wie de winnaar is. Ik ben toch wel heel fanatiek geworden en ik weet dat sommige denken kap nou maar met dat promoten . Maar ik ga er voor ik wil heel graag winnen en echt niet voor de prijs maar voor mijn eigen bevestiging van IK KAN ECHT WEL wat ........
Ik weet dat er nu weer mensen denken Tuurlijk kan jij wel wat maar dit is voor mij echt een keerpunt hoe stom het voor sommige ook overkomt. Ik bedoel niet dat als ik niet win ik in een diep dal zit maar het is voor mij nu gewoon een therapie om me zelf te promoten terwijl 2 maanden geleden ik zo een heel negatief beeld had over me zelf , De gekste manieren pak ik aan het gaat toch ook wel lekker ik heb de mensen ook beloofd dat als ik win ik 2 weken niet op fb kom haahah een aantal zeiden dat red jij niet !!! Nou echt wel hoor want ik ben van een paar lotgenoten groepen lid en daar kan ik praten wat ik wil zonder dat anderen het zien dus het is geen Cold Turky . Het leuke met deze groepen is dat het allemaal mensen met reuma en fybro hebben. Dus ze weten ook echt waar je het over hebt. Ik heb daar heel veel steun en herkenning aan . Leuke mensen allemaal die ik alleen van die groepen ken. In februari gaan we een weekend naar Groesbeek daar kijk ik zo naar uit.
Maar nog even voor de promotie  https://www.facebook.com/caneilovers/photos/a.220905034606565.59005.207447889285613/901649746532087/?type=1&theater stem op mijn cocktail Carribean Dream . het leuke is dat ik nu heel het land door ga omdat er toch veel mensen zijn die stemmen en dan ook delen met de vraag of hun vrienden en familie op mij kunnen stemmen .

Ik vind het wel heel fijn dat ik regelmatig vragen krijg van mensen die zeggen kan ik iets voor je doen en ja nu zeg ik af en toe gewoon ja . Het gekke is dat mensen waar je het niet van verwacht het je ook aanbieden he hahahah . Ik zal er toch aan moeten geloven
Nou ik heb jullie weer even op de hoogte gebracht en als ik van de week wat minder aandacht aan mensen heb gegeven als dat ik normaal doe sorry daarvoor gewoon niet lekker excuses

Dit weekend blijf ik denk ook nog binnen dus zal niet zo veel mee maken ik zie wel wanneer ik weer schrijf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten