zaterdag 6 december 2014

een gewone zaterdag avond ....

Zo nu lekker languit op de bank samen met mijn ventje.
2 hele leuke dagen gehad. Gisteren was het dus zover we gingen Sinterklaas vieren samen met onze kinderen en onze kleinzoon. De hele dag toch wel druk geweest en om een uur of 3 kwamen ze vanuit Amsterdam. Om ongeveer kwart voor 5 waren Shannon en Krijn ook thuis. Ik was op mijn manier al druk met het eten had lekker sate gemaakt en ging patat bakken en voor de liefhebbers was er ook stokbrood. Iedereen zat lekker te eten en ik ging ook wat voor me zelf maken maar had niet door dat het al tijd was voor Sinterklaas terwijl ik vanuit de keuken hoorde daar komt HIJ .
Onze klein zoon is pas 16 maanden en had eigenlijk nog geen benul van sinterklaas hij zat lekker te eten en verlblikte of verbloosde niet hahahah. Sint deed zijn uiterste best om aandacht te krijgen van hem maar ook dat werkte niet.  We hadden voor de kleine aller Vtech speelgoed waarmee hij spelender wijs kan leren . Hij vond het wel leuk maar de doos waar alles in zat was veel leuker . Voor onze kinderen hadden we voor een ieder een chocolade letter en een staatslot nu maar hopen dat ze er nog wat op winnen ook volgende week. Ik had een gedicht geschreven en Cees vond dat ik dat op moest lezen  piece of cake hoor ik jullie denken , nou dat was het dus niet het eerste deel ging nog wel maar toen kwamen de emoties en tranen weer om de hoek. Ik las het voor en ging stug door maar hoorde de reacties van de kinderen wel ach gossie kijk eens hoe moeilijk ze het heeft . Nu ik het hier schrijf lopen wederom de tranen over mijn wangen . Mensen wat was ik blij dat we daar met zijn allen zaten. Ook duidelijk laten voelen dat ze voor mij allemaal gelijk zijn niemand is meer of minder.  Het mooie was wel dat ze me allen bedankte voor het gedicht en ook Stef hield het niet droog. Om een uur of 7 gingen ze weer richting Amsterdam die kleine was ook hardstikke mooi.  Wij kregen ook een mooi kado : ze hadden een kinderstoel mee genomen met de gedachte van als we dan komen dan is die stoel hier dus hhhgaan ze vaker komen . Die kleine ook het is echt een schatje en dan is het jammer dat ze toch wel wat van ons af wonen. Ook komen mijn gevoelens en gedachten weer terug Ja mijn pa en ma hebben ook heel veel tijd van hun kleinzoon moeten missen waar bij mij dus ook weer schuldgevoelens oproept . Klopt ik moet dat niet zeggen of denken ik dacht toen de juiste keuze gemaakt te hebben ,. En Krijn is ook wel goed terecht gekomen daar is niks mis mee. Maar door mijn gevoelens nu en het leren accepteren van bepaalde dingen ben je daar gewoon meer mee bezig. Toen cees mee was gelopen naar de parkeerplaats kwam hij binnen en gaf me een dikke kus en zei Dankje wel wijffie dat je dit allemaal gedaan hebt . Ik heb niet veel gedaan oh nee ik moet dat in ontvangst nemen en gewoon zeggen geen dank lieverd ik vind dat jij het verdient. Ook kreeg ik even later een appje van stef waarin ze me nogmaals bedankte ook voor het gedicht en dat ze ook van ons houd heerlijk hoor
We hebben nog even lekker gezeten samen en nagenoten door de foto's te kijken heerlijk wat een rijkdom zo een gezin. Ik houd van ze allemaal

Vanmorgen voor onze doen lekker uitgeslapen toen even samen wat boodschappen doen . We zouden eigenlijk de kerstboom halen maar moesten ook weer naar de voetbal . nou ja moesten we wilden dus de boom komt van de week wel .
Samen met mijn vriendin en haar dochter en onze eigen chauffeur hahah naar Epe afgereisd waar onze jongens moesten spelen tegen EZC. De 1e helft was niet echt veel gelukkig konden we zitten dus dat scheelt al ik wilde eigenlijk mijn rollator niet mee nemen . Na het fluitsignaal van de 1e helft stond ik op en moest natuurlijk weer op gang komen wat lopen betreft.
 Een andere supporter zei wat heb jij nou ? ik: ehhh niks ik moet weer even op gang komen heb nogal last van mijn reuma ow zei hij geschrokken heb jij reuma ? Ja ow en dan zie je ze denken .
Ik had het toch wel koud en heb lekker een neutje genomen om een beetje warm te worden . Daarna nog even met een vriend staan praten die ook een beetje turbulente tijd heeft. De wedstrijd werd weer wat spannender en ja hoor zoonlief Krijn scoorde je zag de ontlading bij hem en wat gebeurde er bij moeders........ach heeft geen uitleg bij nodig . Na de wedstrijd nog even gezellig wat gedronken in de kantine van ons cluppie . Ook wel lief een vrouwtje kwam naar me toe wat heb je nu weer gek gedaan van de week ? Toch wel lief dat ook mensen die je nog maar net kent zo bezorgd zijn . Toen naar huis waar ik lekker wat te eten heb gemaakt althans warm gemaakt de snert had ik van de week al gemaakt.
Nu dus lekker met mijn mannetje Ajax kijken hopelijk winnen die vanavond ook dan is het helemaal een fijn weekend . Allemaal een fijn weekend gewenst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten