vrijdag 19 december 2014

Gelukkig ......................

Nou daar ben ik dan weer heerlijk vanaf de bank .
Gelukkig niet ziek geworden zoon lief had een paar dagen koorts en was behoorlijk ziek. Nu nog wel strontverkouden maar dat is niet zo erg. Ik had dus mazzel nou ja mazzel
Gisteren voelde ik me behoorlijk goed en het huis was al zo goed als weekendproof behalve de trap dus wat doet dit eigenwijssie?
Met stofzuiger de trap op ging wel redelijk maar halverwege de trap liet ik bijna me stofzuiger uit me handen vallen te zwaar. In plaats van de stofzuiger te laten vallen probeerde ik hem te redden en ja wie viel er toen ? ikke dus met mijn hoofd tegen de deurpost en me rug dat was ook niet echt prettig.
Zelfs geen trek om te eten krijn zegt ma misschien heb je wel een hersenschudding moeten we naar de dokter? ik zeg nee dat helpt toch niet wat doen die eraan
Na de val bedacht ik me dat ik helemaal vergeten was een kaart te halen voor een vriend van ons die vandaag 50 word. Dus ik toch nog even snel naar het dorp om die kaart te halen en te sturen . Maar vanmorgen bedacht ik me ineens of ik er wel tekst in had gezet hahah hersenschudding het voordeel ervan is dat het toch bewijst dat je herstens hebt.
Ook nog even een probleempje uitgesproken en opgelost dat gaf me wel een berg verlichting .
 Ik zou gisteravond dus eigenlijk naar de voetbalvereniging even gaan maar voelde me echt niet top dus moest het wel even afbellen dan voel ik me toch weer iets schuldig maar ben gewoon niet gegaan .  Ik kreeg wel op mijn falie van mijn vriendin en eigenlijk ook van Cees en Krijn want ik had het gewoon niet mogen doen en ja ik weet het ook wel maar .......................
Op tijd me bed in gegaan maar heel slecht geslapen maar ik keek wel weer uit naar vandaag want het is vrijdag en dan zie ik me lieffie weer.
Ik ben hem op gaan halen en we moesten even naar zijn huis in amsterdam was heel geruststellend wat we daar zagen er word goed voor zijn huisje gezorgd. Samen even lekker naar de Dappermarkt geweest en aangezien krijn vandaag met zijn werk uit eten ging hoefde we daar geen rekening mee te houden . Dus we zijn even gezellig de stad in geweest op zoek naar wat kerst kadootjes  het was heel gezellig wel vermoeiend maar ow zo leuk .
Nu dus lekker languit op de bank met me mannetje VI kijken en darten . Morgen ga ik met mijn ventje mee naar de wedstrijd van de F1 en daarna gaan we naar mijn ouders.
Me ma belde vanavond zij hadden de kerstkrans ontvangen en vonden hem zo mooi : heb je die zelf gemaakt jeetje wat mooi. ja krijg ik toch weer trotse gevoel van zie je dat je wel wat kan .
Ook had ik een aantal mensen genomineerd voor iets leuks en moois en vanavond werd bevestigd dat ze dat ook ontvangen hadden en kreeg ik een pb . Terwijl ik het bericht voorlees voor Cees begin ik weer te janken stomme emotionele doos . Maar ik denk dan wat heb ik een geluk . En ja ik heb veel en vaak pijn en ik kan veel dingen niet meer door mijn ziekte maar ik ben er nog en er zijn ergere dingen . Nou mensen dit was het weer even
ow ja in februari ga ik lekker een weekend weg met nog 19 andere reuma patienten en wat kijk ik daar naar uit zeg . Mensen die ik nog nooit in het echt heb gezien ow ja 1 wel maar dat is meer dan 30 jaar geleden. We gaan naar een leuke plek in Gelderland en met zijn allen kijken we er echt naar uit . Ik heb deze mensen via een fb groep leren kennen en zo mooi zoveel dingen die je samen deelt en ervaart waar "gewone" gezonde mensen geen last van hebben of rekening mee hoeven te houden .
We zijn al aan het aftellen  het enige nadeel is dat ik dan mijn ventje moet missen maar daar kom ik ook wel overheen Cees en Krijn zeiden beide Lekker gaan meis , ma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten