dinsdag 16 december 2014

Wat een heerlijke heftige week heb ik gehad

Zo daar ben ik weer ...................
Vorige week woensdag voor het laatst geschreven
Ik moest toch nog even bij komen van de dinsdag en ook met het oog op de zaterdag want het 1e speelt thuis en ik doe dan altijd de veldverloting en na de wedstrijd Rad van Avontuur. Ook was ik nog druk met de kerstboom en kerstversiering.
Zaterdag was de derby vv Hulshorst tegen Vierhouten dus beloofde een leuke drukke spannende dag te worden . Vrijdag avond heb ik voor Cees Krijn en Shannon mijn cocktail Carribean Dream gemaakt om hem te laten proeven. Ze vonden hem heerlijk .
Ik zou die dag eigenlijk met een kraampje staan met fanartikelen van de voetbal om dat te promoten maar omdat het vrijdag zulk slecht weer was had ik dat afgezegd. En niet alleen voor het weer maar ook voor mijzelf is niet slim nu ik zoveel pijn heb om dat buiten achter een kraam te gaan staan . Ja ja ik leer het wel . Dus gewoon de lootjes bij de poort verkocht en daarna weer lekker naar binnen. Leuk hoor heleboel mensen spraken me aan ivm de wedstrijd van Canei. Dan merk je hoeveel mensen FB zien en lezen. Het was een slechte wedstrijd maar met een leuk eindresultaat Krijn scoorde de 1-0 en dat bleef het ook dus we wonnen heerlijk hoor. Ik doe het vrijwilligerswerk graag bij de voetbal het enige nadeel is dat ik nooit iets zie van de 1e helft dus ook het doelpunt van Krijn heb ik niet gezien. Maar ja natuurlijk super trots . Na de wedstrijd de 3 rondes rad van avontuur het was wel heel erg druk maar het is ons weer gelukt . Omdat dit de laatste wedstrijd van het jaar was had de vereniging besloten een langere uitloop te doen in de kantine . Er was een dj en het was echt gezellig . Lekker genoten en ook een drankje gedaan ik heb zelfs nog gedanst wist natuurlijk wel dat ik dat dubbel en dwars terug moest betalen maar dat maakte me niet uit. Even gewoon lekker genieten en even gek doen met vrienden en vriendinnen. Om half 10 waren we thuis en we lagen ook lekker vroeg op bed .
De zondag is altijd al een rust dag maar deze was dubbele rustdag hahaha maar ik genoot nog na van de avond ervoor. Lekker samen met mijn lieffie zo een bankhang dag met leuke voetbalwedstrijden dus we hebben ons wel vermaakt. Ja ik voelde ook mijn spieren wel want hoe lang was het geleden dat ik had gedanst ???? weet het niet eens heeeel erg lang dus.
Maandag ochtend moest ik om half 9 in het ziekenhuis zijn voor mijn Remicade infuus en het is gek ik kan elke dag uitslapen maar ben er altijd vroeg uit en nu moest ik er op tijd uit wilde ik blijven leggen wat ben ik een eigenwijs meissie he
Ook de reuma verpleegkundige kwam langs en ze vroeg hoe het met de pijn op mijn borst was ik zei haar eerlijk dat het nog steeds een drukkend gevoel was . Maar we gelukkig wisten dat het niet mijn hart is. Hun denken dus dat de aanhechtings peesjes en gewrichtjes daar ontstoken zijn en dan opzetten en dat de pijn veroorzaakt. Ook is er een druk pijn op mijn borst kas ze hopen dat het nu door remicade ook afneemt en we hebben afgesproken dat ze me a.s maandag bellen om te kijken of dat het geval is.
Gisteren kwam Krijn ziek uit zijn werk keelpijn en snotterig het een en ander in huis gehaald om hem op te kalefateren . Hij zei zelfs zijn zaalvoetbal af nou dan is hij echt ziek. Hij heeft zich vandaag ook ziek gemeld en dat moest dus ook wel want hij heeft toch wel flinke koorts. Het enige nadeel vind ik dat ik niet echt voor hem kan zorgen althans niet zoals ik zou willen . Ik zou alles bij hem willen brengen zodat hij echt onder de wol kan blijven maar helaas dat lukt me niet elke keer die 2 trappen op, Wat is het dan klote he dat je niet kan doen wat je zo graag zou willen doen . Maar ja daar moet ik mee leren leven .

 Ik merk ook wel dat ik me toch nog heel snel laat kleineren zo moeilijk ik wil zo graag goed doen maar zijn dingen die ik in een andermans ogen niet goed doe en dat maakt me toch weer onzeker. Ik hoop dat ik het wel goed ga doen ehhh nee ik denk dat ik het wel goed doe maar anders dan de personen willen . En als ik me teveel aangevallen voel ga ik me afsluiten en dat wil ik dus echt niet meer . Ik heb me voorgenomen als men me weer zo aanvalt dan zeg ik het en dan maar onvrede maar ik moet voor mezelf kiezen .

Nu ga ik me bed in want ik wil niet ook de griep krijgen zo vlak voor de feestdagen want toevallig zei Cees gisteren nog in het begin van de remicade was je elke keer wel heel erg ziek met veel hoesten koorts en tegen een longontsteking aan . Omdat je gewoon geen weerstand hebt door de biologicals
Nou mensen het is weer een heel stuk geworden maar bedankt

2 opmerkingen: