maandag 1 december 2014

pfffffffffffff dat was ff schrikken

zo daar ben ik alweer . Gisteravond had ik mijn blog geschreven en vannacht werd ik wakker ging naar het toilet en toen ik me bed weer in wilde voelde ik een kramp in mijn borstkas. Ik kon me niet meer bewegen van de kramp Cees wilde de huisartsenpost bellen ik zei nee gaat wel weer over.
Ik heb het wel eens vaker gehad dat ik dacht dat het mijn maag was . Vanmorgen toen de jongens naar hun werk waren bleef ik maar pijn houden echt tussen mijn borsten.
Ik heb nog een tijd gewacht en dacht het gaat wel over maar helaas ik bleef ontzettende pijn houden dus belde naar de huisarts . Die wilde dat ik gelijk naar hem toe kwam . Of iemand me kon brengen maar ja ik wil niemand tot last zijn en dacht ik kom er zelf wel. Ik ben er ook zelf gekomen maar werd gelijk aan de monitor gelegd. bloeddruk werd gemeten en de dokter onderzocht me hij vond me wel heel wit zien en ik was erg klam. Hij zei dat hij geen risico wilde nemen omdat ik door mijn reuma en medicatie in een risicogroep zit voor hart en vaatziekten . Hij had de ambulance al gebeld en of ik iemand had die mee kon. Ik belde annet en zij kwam direct als een speer naar de huisartsenpraktijk. In die tussentijd was de ambulance ook geariveerd. Ik had al weer spijt dat ik de dokter had gebeld en zei dat ook tegen mijn huisarts. Hij zei nee Corrinne ik ben blij dat je hebt gebeld en ik wil geen risico nemen . Hij had intussen ook een infuus geprikt wat niet gelijk lukte hij prikte in mijn linkerpols en dacht dat hij goed zat toen hij de zoutwateroplossing er in spoot zag hij dat het niet goed zat want ik had ineens een hele grote bal op mijn pols. Gelukkig ging de 2e keer wel goed. Wat een ramp is dat zeg in ambulance vervoerd worden je ziet niet waar je rijd je ligt te schudden en telkens aan bloeddruk apparaat en hart monitor. En natuurlijk bleef ik maar janken . In het ziekenhuis werd er bloed afgenomen en foto van hart en long gemaakt en weer een hart filmpje.
Gelukkig was het niet mijn hart en ze willen dat ik het verder laat onderzoeken misschien dat het me maag is of syndroom van Tietze ook een reuma soort .
Ik was om kwart over 4 weer thuis en de jongens waren ook wel geschrokken ja ik ook natuurlijk maar dat geef je toch niet toe hahaha
In de ambulance kreeg ik nog een keer spray onder mijn tong maar daarvan krijg je weer hoofdpijn en dat merk ik nu wel weer . Nu maar hopen dat ik vannacht wel goed slaap en het niet weer krijgt oke als het weer komt weet ik  dat het in ieder geval niet mijn hart  is.
Dus wordt vervolg althans ik hoop het niet maar zal wel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten