woensdag 24 december 2014

Vrolijk kerstfeest ....

Ik heb een heerlijk weekend gehad we zijn lekker naar mijn ouders in Delft geweest . Cees moest eerst zaterdag ochtend met de F1 naar een zaalwedstrijd die de jongens wonnen met 16-0.
Daarna in de auto naar Delft omdat het toch wel anderhalfuur rijden is komen we er niet zo vaak en als we dan gaan dan slapen we er ook. Begin van de middag kwamen we aan lekker een bakkie koffie gedronken en toen samen met pa even boodschappen gedaan . In de avond zijn wij met pa lekker wezen eten bij de griek. Ma eet niet zoveel en die vind het een te lange zit maar vond het heel leuk als we zouden gaan. Dus heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Olympia . Daarna weer lekker naar ma toe en gezellig een wijntje gedronken en nog wat zitten kletsen. Voor mijn doen laat naar bed maar ja je kan niet zeggen na het eten ik ga gelijk naar bed en had dit gewoon niet willen missen zo een gezellig avond. Zondagochtend had pa een heerlijk een ontbijt gemaakt en hebben we nog lekker uitgebreid ontbijt en daarnanog heerlijk gezeten . Halverwege de middag gingen we naar huis eerst even naar de Makro geweest. Zaterdag had ik al af en toe wat keelpijn en ik dacht ow jee toch niet he?
Toen we naar huis reden voelde ik me steeds beroerder worden onderweg bij benzinestation even hoestsiroop en paracetamol gehaald en gelijk in genomen . Thuis gekomen nog even op de bank gezeten en toen mijn bed maar in gegaan. Gelukkig had ik geen koorts dus gewoon verkouden .
Maandag was het niet veel beter wel de arts even gebeld aangezien ik door mijn reuma medicijnen een risico gevalletje ben .Ik kan woensdag 8.10 uur terecht had zelf nog de ijdele hoop dat ik dat wel af zou kunnen bellen. Gelukkig bleef ik koorts vrij dus geen spoedje. Maar voelde me gewoon zwak en hoesten het leek pieterburen wel hier. Cees is beneden gaan liggen omdat hij door mijn hoesten niet kon slapen vind ik dan zo lullig maar ja ik kan er weinig aan doen .
 Woensdag naar de arts geweest en mijn longen waren schoon maar wel mijn brochieen ontstoken . Dus een Aerochamber met medicijn pufjes en codeine.
Als ik de kerstdagen maar niet ziek ben en mocht het erger worden en koorts er bij dan moet ik toch gelijk contact op nemen met de HAP zei de arts. Want je bent een risico gevalletje pffff ja dat weet ik nu wel .Ik hoopte dat het medicijn een wonder middel was maar helaas vannacht ook weer zo liggen blaffen en ik voel me dan zo rot en schuldig dat Cees er wakker van ligt, Om 6.45 vanmorgen zat ik al beneden in de hoop dat hij nog even lekker een paar uurtjes kan slapen . Om 7.45 de ontbijt tafel gedekt oke nog geen brood en zo maar het servies enzo Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen en geniet ervan met al je dierbaren en maak er wat van . Dat is wat ik ook ga doen zo goed en zo kwaad als het kan . Vandaag zijn we gewoon met krijn en shannon en vanavond komt shannon haar moeder hier eten . Voor morgen heb ik al een extra rustdag ingelast omdat je gewoon helemaal niet fit bent en zo een dag toch een energievreter is
Vrolijk Kerstfeest allemaal en liefs van hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten