woensdag 31 december 2014

op het randje van het nieuwe jaar

Daar zitten we dan lekker samen op de bank Cees en ik lekker samen . Ik voel me een beetje schuldig omdat ik eigenlijk best wel pijn heb bleef ik het liefst thuis. Cees zei ook ja hoor lekker rustig in ons eigen huissie. Stom he dat ik me dan toch schuldig voel door de pijn en ook door mijn onzekerheid en emoties op het moment . Normaal ben ik met gelukkig nieuwjaar wensen al emotioneel maar was nu bang dat ik het helemaal niet kon stoppen en dan voel je je lullig als er andere mensen bij zijn. Vanmorgen zijn we even in Amsterdam geweest lekker onze kleinzoon weer even gezien en ook nog een bakkie gedaan met mijn schoonouders. Ook toen we weg gingen pakte pa fafiani me beet en zei : geluk hoef ik je niet te wensen want we weten dat jullie gelukkig zijn maar hopelijk een goede gezondheid en veel minder pijn meis . Ook toen stond ik alweer met tranen in mijn ogen gek word ik er van.
Ik voel me zo ongelooflijke Sjaak afhaak gewoon door die pijn op het moment .
Nu net even me lieffie proosten op het nieuwe jaar met de cocktail Carribean Dream ben benieuwd of dat ook mijn droom gaat worden hahaha volgende week gaan ze geloof ik beginnen met stemmen . Gek he dat ik zo een bevestiging nodig heb dat ik toch nog wel nuttig ben en wel wat kan .
Maar we hopen op een jaar met heel veel goede gezondheid gelukkig zijn we al en rijk hoeft ook niet

We hebben een heerlijke avond gehad en ik vroeg Cees of hij nog naar buiten wou : Nee zei hij we doen het lekker helemaal saamppies . Wat een schat van een vent is het toch ......
Om kwart voor 2 naar bed en de cocktail was heerlijk maar ook erg groot hihihi vrolijk en helemaal happy het nieuwe jaar in. Voor een ieder de allerbeste wensen met heel veel liefde en goede gezondheid en net zo gelukkig als wij dus zijn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten