zondag 28 december 2014

man wat vliegt de tijd ...

heerlijke dagen achter de rug maar het stomme is ik blijf zo emotioneel  zou het dan toch ook de overgang zijn ?
1e kerstdag gezellig met Krijn Cees en Shannon hier thuis geweest we hadden wat kadootjes onder de boom . Ik heb Cees nog nooit zo verrassend zien kijken toen hij zijn kado kreeg van Krijn en Shannon. Meestal weet hij wel wat hij krijgt en hij had een lijstje gemaakt maar dit stond niet op zijn lijstje maar was een welkome verrassing. Op sinterklaasavond had ik natuurlijk wat foto's gemaakt van ons gezin en ook zeker van onze kleinzoon. 1 van die foto's had ik laten maken op canvas en hebben krijn en shannon betaald. Ze wisten toch niet wat ze moesten kopen en dit wisten ze zeker dat hij er blij mee zou zijn. Nou hoe blij kan een man zijn zelfs krijn viel het op dat Cees er toch wel wat emotioneel onder was. 's avonds kwam ook Krijn zijn schoonmoeder hierheen om met ons te eten . Al met al een hele gezellige dag.
2e kerstdag lekker samen met Cees thuis . Cees zijn zus is jarig en ik voelde me toch wel een beetje schuldig dat wij niet naar Amsterdam gingen maar ik moest echt even bijkomen van de 1e dag en zaterdag was er ook iets geregeld. Een vriend van ons kwam hierheen omdat zijn vrouw en zoon moest werken dus ik had gezegd kom je toch gezellig hier heen . Het wordt een beetje saai maar het was weer op en top gezellig . Ouderwets pasteitje voor af vonden de mannen heerlijk en daarna restverwerking van 1e kerstdag. Want net zoals mijn ma dat altijd had had ik ook weer veels te veel in huis maar ja beter iets over als dat je elkaar aan moet gaan zitten kijken . Naderhand nog een ijsje voor de mannen en nam ik een heerlijke Bailey waarmee ik via FB prooste met mijn lieve schoonzus.
Het werden zelfs 2 glazen en ze smaakte heerlijk . Om een uur of 10 half 11 gingen we dus moe maar voldaan naar bed. Nou die 2 dagen dus zonder tranen dus ik dacht zo daar ben ik doorheen pffff niets is minder waar.
Zaterdag gingen mijn lief en ik even naar Zwolle we moesten nog een kado voor Jo kopen dus even gezellig samen de stad door gegaan . Thuis gekomen heb ik mijn haar een tintje gegeven en toen wilde ik een gedicht schrijven voor Jo. Toen ik in mei 50 weet had zij een speech voor me maar ik wist nu al dat ik dat vanavond nooit op zou kunnen zo emotioneel . Het duurde heel lang voor ik het gedicht had want met tranen in je ogen is het zo moeilijk lezen . Na een half uur ploeteren kreeg ik het voor elkaar :

Lieve Jo
Wij doen het even zo
Cees en ik willen even wat kwijt, jij bent gewoon een wereldmeid.

Elke keer als ik naar Amsterdam rijd denk ik aan die 1e keer , ik ging op visitie bij een vriendin van internet . Man o man wat hadden we die avond een pret.
Je moet echt weten die ontmoeting van ons zal ik nooit meer vergeten!
Die avond had ik ook voor het eerst telefonisch contact met Ceesen sindsdien zijn jullie niet meer uit mijn leven geweest.

Oke we zin elkaar niet zo vaak maar als we samen zijn is het altijd raak. Met een lach en een traan . jij bent er altijd en met iedereen begaan.
Je werkt hard en bent ook heel druk maar altijd opbeuren ook al zit je zelf stuk.
Bezorgd en ook begaam maar af en toe moet je dus ook voor je zelf even stilstaan.
Of even niet aan anderen maar aan jezelf denken vandaar dat wij je een bon echt voor je zelf schenken.
Tevens doen we ook nog een weekend Veluwe Uitleg 28 kado , dus van de zomer weer lekker een weekend met Robert bij ons lieve Jo

Ik ben momenteel veel te emotioneel  dus doe het met deze brief misschien niet echt orgineel .
Oke dit is  misschien  wel een beetje apart maar lieve Jo het komt recht uit ons hart
nog vele jaren in goede gezondheid met heel veel liefde en geluk toegewenst
Cees en Corrinne

Toen samen met mijn lieffie naar Diemen gereden we waren mooi op tijd gelukkig viel het nog mee met het weer alhoewel er al wel druk gestrooid werd. We hadden ook afgesproken dat we niet te laat terug zouden gaan want als het te glad zou worden dan is dat niks. Daar aangekomen was bijna de hele famlie eral. Dus je kent het wel eerst even iedereen begroetten en zoenen. Een tante van Cees vroeg en meis hoe is het met jou en ja jullie raden het al ...... kwamen ze weer die waterlanders ik kon ze nog redelijk bedwingen maar voelde me zo lullig.  Na een kwartiertje werden we verzocht om naar buiten te gaan aangezien Jo er aan kwam met de limo jeetje wat een wagen zeg zo gaaf. Toen ze me zag pakte ze me gelijk beet van jeetje wat leuk dat jullie er zijn ! en ja hoor weer omhoog kijken en hopen dat je die tranen kan onderdrukken. Zoals elk feestje moet het eerst een beetje op gang komen maar toen het op gang was gingen we ook helemaal los. Heerlijk dansen op allerlei soorten muziek en zelfs de polonaise. Ook waren er nog oude kennissen van Cees en natuurlijk ook van Jo die op de camping bij hun hadden gestaan . Het leuke was dat die vrouw kwam binnen en zag Cees en zei gelijk waar is je vrouwtje? ik volg je fb en zie altijd veel over je vrouwtje maar wil haar nu in het echt zien . Hahhahaha echt een leuk stel hoor en naderhand hebben we ook bij hun aan de tafel gestaan en het was ook net of ik ze ook al jaren kende. Haar man was ook een gangmaker en dat hebben we geweten ook echt top . Cees zei ja deze zomer kom ik een keer naar de camping en hun zeiden ja dat heb je al vaker gezegd maar ik zei nee nu hou ik hem er aan echte gezellige mensen . Toch ook gaaf voor Cees dat hij dan weer met wat mensen van vroeger contact heeft. Oke hij komt wat vriendschap betreft niets te kort hoor we hebben hier vrienden zat maar dit was dus ook weer even leuk. De tante die in het begin met had staan praten ging weg en kwam me gedag zeggen ze pakte me echt beet van meisje ik hoop dat de pijn snel wat minder wordt en knuffelde me echt zo een lief en fijn gevoel en ja tuurlijk brandde die waterlanders weer. Toen we weg gingen ff iedereen gedag zeggen er waren er niet zo veel meer hoor maar het is toch even handje schudden en zoenen. Toen ik Wesley bedankte begon het al maar ik kon me redelijk goed houden . In het halletje zaten Jo en Robert en die zei ook nogmaals wijffie bedankt en terwijl ik jo bedank en vast pak ging ik weer .... ze zegt komt door mij ik zeg nee meis ik loop er al de hele avond tegen te vechten en het mooie is bij jou kan ik het ook gewoon . Nu ik het zit te typen zit ik weer te janken als een klein kind ik word er zo moe van ik wil niet meer huilen maar het zal nog wel ff nodig zijn .
We zouden het niet laat maken maar werd toch 23.00 uur toen we wegreden gelukkig viel het met de gladheid wel mee sommige stukjes wel maar we zijn veilig thuis gekomen . Al met al was het een hele leuke avond om 01.00 uur kropen we ons bed in . Cees was ook blij dat we geweest waren en ik zelf dus ook . vanmorgen lekker uitgeslapen en bij het uit bed stappen voelde ik het al ....maar ja dat was ingecalculeerd en was het me ook zeker waard. Nu dus vandaag gewoon weer lekker rustig aan .
Ik ben ook blij dat we oudjaarsavond lekker samen thuis zijn want weet zeker dat dat janken word en hopen op een heel goed jaar helemaal gezond kan ik niet worden maar als ik er maar gewoon lekker mee om kan gaan en die rugzak maar eens leeg gooi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten