donderdag 4 december 2014

Ik moet aan mezelf gaan werken goed zorgen voor me zelf ......

Zo vanavond had ik weer therapie . Ik moet eerlijk toegeven dat het van me afschrijven me ook al aardig op weg helpt. Maar nu kreeg ik een hele moeilijke opdracht mee nl
Goed zijn voor jezelf en werken aan je negatieve zelfbeeld
Jeetje dat is een moeilijke opdracht ben ik helemaal niet gewend en merk nu pas hoever dat gaat en ja ik heb een heel negatief zelfbeeld . Kan moeilijk complimentjes in ontvangst nemen . Ben gewoon heel onzeker. En vind dat een ander alles waard is en alles verdient maar ik zelf dus niet .
Hoe ga je dat nu ineens omgooien ??????
Nou ja ik ga mijn best doen en weet ook dat ik heel veel hulp om me heen heb maar ook dat wuif ik vaak weg van nee joh dat hoeft niet nee joh als die en die het maar goed vinden .

Ook kreeg ik bij therapie een visualiserende oefening . Toen ze daar mee begon dacht ik wat is dit nou voor wazig gedoe maar naderhand voelde ik dat ik wel echt ontspande. Nooit verwacht dat dat echt zou werken

Vandaag onze kadootjes voor onze kleinzoon ingepakt en natuurlijk ook wat voor onze kinderen . En ja nu ik nadenk heb ik voor iedereen wel wat gehaald behalve voor ....
Lekker een pan snert gemaakt en toch wel iets in huis gedaan misschien weer wel iets te veel op 1 dag maar het is maar 1 x per jaar Sinterklaas .
Hopelijk hebben we morgen een hele leuke dag en avond . Zaterdag weer lekker bij mijn cluppie kijken en dan daarna weer rusten en uitkijken naar dinsdag. Ik heb mee gedaan aan een wedstrijd op FB om een cocktail te verzinnen wat ingredienten en naam betreft . Ik kreeg gisteren een mail dat ik bij de 10 finalisten hoor en ik moet dinsdag in Scheveningen komen voor een cocktail workshop en dan maar zien hoever ik kom. Daarna gaan we gelijk even bij pa en ma langs zijn we toch in de buurt .
Nou ik houd jullie op de hoogte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten