maandag 10 november 2014

Genieten van die kleine dingen

Zo weer thuis van een heerlijk weekend met mijn ouders mijn zoon en schoondochter en natuurlijk mijn alles Cees. We zijn vrijdag middag naar de Eemhof gereden  , daar aangekomen alvast lekker de openhaard aan gedaan Pa en Ma waren ook al onderweg.
Mijn zoon was nog vrij dus die was al met ons meegegaan . Zijn meisje is na haar werk gekomen .
Die avond lekker makkelijk gegeten waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan . Gezellig met elkaar zitten kletsen en genieten . Om 23.00 uur ging ik naar bed iets wat voor mij al uniek is maar als je dan eens lekker met elkaar ben kan je ook niet echt vroeg je bed in. Zaterdagmorgen hebben we lekker op het gemak gedaan . Krijn en Shannon moesten al op tijd weg naar de voetbal . Toen belde mijn broer op die is nl voor werk in Nederland woont in USA. Hij belde dat hij onderweg was om een bakkie te komen doen. Heel erg leuk ik heb maar 1 broer en we hebben gelukkig altijd een hele goede band gehad . Helaas kon hij niet mee naar de voetbal dus hij heeft Krijn niet gezien. Tegen de middag gingen we dus richting Hulshorst zodat opa ook zijn kleinzoon weer eens kon zien voetballen natuurlijk volgt hij zijn kleinzoons voetbal maar weer eens live kijken is toch veel leuker. Ik heb nog wel wat lootjes verkocht bij het hek maar Geurt nam het van me over hij zei geniet jij maar even lekker met je pa van de wedstrijd. echt fijn dat mensen zo meedenken.
Ons cluppie won dat is dus ook wel leuk. Toen weer terug naar het huisje waar ik samen met Cees de tafel ging dekken omdat we met elkaar gingen tafelgrillen. Echt dan kan ik zo genieten met je dierbaren aan tafel en gezellig kletsen en relaxen. Ik had best wel veel last wat ik ook niet helemaal kon verbloemen want als ik opstond van de bank dan liep ik heel kram en verstijfd van de pijn.
Een hele fijne avond gehad lekker gelachen en gekletst ook toen was het 23.30 uur toen ik naar bed ging me medicijnen ingenomen . Toen ik wakker werd dacht ik dat het al ochtend was maar helaas het was pas 01.00 uur . Ik slaap de laatste tijd zo slecht en daardoor ben ik ook zo moe.

Zondag ochtend
Nu kon me weekend helemaal niet meer stuk Stephanie belde dat ze om een uur of 11 kwamen om lekker even met elkaar te gaan zwemmen. Bijna al mijn dierbaren in 1 weekend gezien . Rond kwart voor 11 waren ze in het huisje . Pa en Ma hadden onze kleinzoon nog nooit in het echt gezien en ze vonden het ook zo een heerlijk ventje kan ook niet anders hahahah. Het was zo leuk en lief en teder als je zag hoe cees genoot van en met zijn kleinzoon. Ik heb weinig met hem gezwommen maar vond het heerlijk dat ze er waren .  Zwemmen is ook voor zo'n kleine zeer vermoeiend dus even gezellig met elkaar wat gegeten en toen zijn hun weer naar huis gegaan. Eind van de middag gingen mijn ouders ook weer naar Delft en   Krijn en Shannon ook weer naar huis . Moesten natuurlijk vandaag gewoon werken . Wij zijn samen nog even gaan zwemmen en daarna lekker het haardje aan en bank hangen .
We hebben samen gewoon de kliekjes van het weekend op gemaakt het hoeft niet altijd duur of luxe te zijn . Ik heb nog een heerlijk heet bad genomen en toen gaan slapen. Vanmorgen moesten we om 10 uur uit het huisje zijn ik had Cees lekker laten liggen terwijl ik een beetje het huisje opruimde fijn gevoel is dat om hem te laten liggen zodat hij niet gelijk gaat zorgen en rennen.
Toen weer naar huis gereden ook altijd weer fijn om thuis te komen . Natuurlijk merk ik dat het weekend veel energie van me vergde maar ik heb zo genoten en dat is toch het belangrijkste!

Verder vandaag niets gedaan geen puf meer voor zal vanavond wel vroeg mijn bedje op zoeken .
Gelukkig heb ik een partner die dat begrijpt
Morgen maar weer wat in huis proberen te doen ook komt morgen middag de medewerkster van WMO  ben benieuwd wat ze kunnen betekenen voor me .
Woensdag mag ik weer naar therapie klinkt gek dat mag ik maar ik hoop gewoon dat dat gaat doen wat we er van verwachten want momenteel ben ik nog steeds zo emotioneel word er zelf gek van
Kleine dingen waar ik van geniet maar ook dingen waar ik me mateloos aan erger of irriteer het zal er wel bij horen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten