maandag 24 november 2014

Merk toch dat het me wel wat oplucht ....

Vorige bericht was afgelopen woensdag en zoals ik al zei de woensdag is een zware dag.
Ik had die avond eigenlijk een bespreking van de voetbal waar ik af en toe wat vrijwilligers werk doe. Door de spanning en de hoofdpijn was ik helemaal vergeten af te melden oke ik had het lichamelijk misschien wel aangekund maar ik alleen tussen die mannen en stel je voor dat ik die tranen niet kan bedwingen dan voel je je echt opgelaten . Dus ik had besloten niet te gaan alleen merkte ik de volgende ochtend dat ik ook niet afgemeld had dus voelde me daardoor weer ....schuldig....
We zijn even in Amsterdam geweest om nog het een en ander op te halen en ook even langs mijn schoonouders heel gezellig en mijn schoonzus was er ook. We zaten heel luchtig te praten tot een gegeven moment en ja hoor ging ik weer . Mijn schoonzus kwam naast me zitten en moedigde me aan om het er gewoon uit te gooien en dat deed ik dus ook . Nog even samen naar de Dappermarkt geweest maar dat was dit keer niet veel . Toen weer lekker op tijd naar huis zodat Cees nog de kleintjes kon trainen .
Ik heb veel reakties op mijn blog gehad en ook allemaal positieve dus dat is dan wel weer fijn . Vrijdag middag kwam er een vriendin ff gezellig langs ff een bakkie thee gedronken en ook toen heb ik het redelijk droog gehouden zou het dan toch komen doordat ik het van me afschrijf dat het wat rustiger word. Ik hoop het want dat gejank word ik ook niet goed van . Vrijdag avond kwam er ook nog onverwachts een vriendin langs en die zei ook meisje laat dat verleden lekker rusten je kan er niets meer aan veranderen concentreer je op hier en nu . Natuurlijk wil ik dat ook maar er zit nog te veel pijn verdriet en agressie in me .

Zaterdag was weer een heerlijke dag gevuld met voetbal . Mijn cluppie moest uit spelen in t harde niet zo ver hier vandaan . We zitten altijd met een vast groepje supporters bij elkaar . Achter ons zaten een paar jongens van de tegenparty een beetje te dollen. En dat moet ook kunnen gewoon zo onder een geintje maar op een gegeven moment waren ze zo respectloos bezig en met ziektes en dergelijke te gooien . Dat ik bloed link werd ik stond op draaide me om en heb ze toch een riedel gegeven maar ben wel gewoon heel netjes gebleven . Na mijn preek was het echt muisstil maar ik zat te shaken van kwaadheid . Toch was ik ook wel weer trots op mezelf dat ik niet was gaan janken hahahah stom he . Helaas de wedstrijd verloren maar ja dat is het spel soms zit het mee en soms zit het tegen . Daarna nog even gezellig in de kantine gezeten en toen naar huis. Aangezien het voor Cees ook heel vroeg was die dag lagen we lekker vroeg op bed en hebben daar nog even voetbal gekeken hahahah.

De zondag is vaak bij ons een luie dag waarop we lekker relaxen en voetbal kijken . In de ochtend heb ik alvast de lekkere rundvlees salade gemaakt zodat ik hem die middag alleen maar hoefde te garneren . Ook ben ik heerlijk aan het knutselen gegaan en ja het geeft afleiding en het is weer eens wat anders dan op de bank zitten en maar te piekeren .

Vanmorgen moest ik naar de tandarts en dan merk je ook wel dat je reumapatient bent want de tandarts had het er ook over dat je door reuma medicijnen in een risicogroep valt wat betreft mond verzorging. Je bent net zoals met andere dingen meer vatbaar voor infecties en ontstekingen omdat ik gewoon veel minderweerstand heb dan een gewoon gezond iemand.
Het zal deze week wel een vreemde week worden want me ventje is helaas niet hier eind van de week komt hij wel weer .
Zo ik ga nu lekker aan het eten beginnen voor mijn zoon en kan vandaag nog wel een beetje knutselen en iets in huis doen .
Fijne avond en tot laters

Geen opmerkingen:

Een reactie posten