dinsdag 18 november 2014

zomaar weer een even wat van me afschrijven

Het werd weer een vreemde vrijdag avond mijn lieffie bleef in Amsterdam . We hadden een feestje van de voetbal vereniging eerst dacht ik ik ga ook niet maar bedacht me om een uur of 7. Ach waarom ook niet ik ga een uurtje kijken en als ik het zat ben ga ik weg.
Zo stom hoe onzeker ik ben op het moment zag er tegen op om alleen binnen te komen .
Ik heb een hele leuke avond gehad en was pas rond 00.30 thuis.
Ook de zaterdag was een vreemde dag omdat Cees er niet was en er was ook helemaal geen voetbal jeetje wat duurt een dag dan lang zeg . s-morgens wel even op de voetbal geweest ik moest het een en ander overdragen aan de penning meester. Hij vroeg me of ik wel doorging met dat wat ik doe en ik zei volmondig JA hoor zolang het gaat doe ik het , het geeft me zo'n fijn gevoel en ik ben lekker onder de mensen. Oke zei hij maar als het echt niet gaat wel aangeven . Ja doe ik ook wel ik ben al wat verder .
Samen met zoon een pizze gemaakt en gegeten en toen maar lekker op me bed tv gekeken

Zondag naar Amsterdam om Cees op te halen en even bij mijn schoonouders geweest altijd gezellig zijn ook zulke lieve mensen net als mijn eigen ouders . Op de terugweg even wat bij mensen in nood afgegeven dingen die we dubbel hadden of niet meer gebruiken .
Ik blijf heel emotioneel en weet niet of het de overgang is of een combi van alles
De kleinste dingen kunnen je zo teleurstellen en ook dat is wat de afgelopen dagen is gebeurd . Mensen hoeven of hoefden aan mij maar iets te vragen en ik sta of stond voor ze klaar maar als ik dan wat vraag dan moet ik het 100 x vragen doet me echt zoveel pijn. Maar dat schijnt normaal te zijn . Ben ik dan zo veeleisend? als ik gewoon respect en wederzijdse dingen verwacht . Ik hoef niet alles te krijgen maar ook niet altijd te geven letterlijk en figuurlijk .
De laatste 2 dagen ontzettende steken in mijn onderbuik Cees zei gisteren je gaat naar de dokter want ik zie gewoon dat je pijn hebt ja dat is als je echt van elkaar houd en je met elkaar begaan bent dan zie je dat soort dingen ook al probeer ik het te verbergen . Want alweer een mankement jeetje wat heeft hij aan mij ....... ja ja ik weet dat ik zo niet mag denken maar sorry doe het af en toe nog steeds.

Nou vannacht ook weinig geslapen gisteravond was een rot avond dus vanmorgen maar naar huisarts gegaan onderzoek gedaan en ik moest gelijk bloed laten prikken en morgen ochtend urine inleveren .
Ik had de afspraak om 10 uur en het liep iets uit dus de arts zei ik denk dat je het prikken nu niet red in Nunspeet dus ik zeg nou dan doe ik het morgen ochtend . De arts nee dan wil ik dat je naar Harderwijk rijd ik wil het vandaag binnen hebben pffff heb ik dat weer . Ik moest thuis de temp op nemen en dat was maar 37.8 dus valt mee toch . Nu morgen dan afwachten
Vanmiddag kwam mijn buurvrouw even binnen of ik haar iets uit wou leggen op de laptop tuurlijk wil ik dat maar toen ik een tijdje hoog had gezeten en nog had staan praten zei ik zowaar uit me zelf sorry maar ik moet nu even gaan rusten voor dat ik straks aan het eten ga beginnen .
Ook heb ik een afspraak gemaakt met de woning consulent hier helaas heeft hij een volle agenda want hij kan pas op 2 december . Dan eens in persoonlijk gesprek vragen wat de mogelijkheden zijn wat aangepast wonen betreft in Nunspeet of Hulshorst

Nou nou ik heb weer aardig wat van me afgeschreven morgen ben ik er weer want dat weet ik wat er is en heb ik ook weer therapie dus zwaar dagje maar ik sleep me er wel doorheen met hulp van hen die me liefhebben .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten