woensdag 12 november 2014

Tranen tranen en nog eens tranen

Zo dat we me het dagje wel weer

Een hele onrustige nacht gehad wat eigenlijk niet zo gek is na zo een hectische dag.
Vanmorgen moest ik naar de therapeut in Harderwijk nou het zit me allemaal zo hoog dat ik in de wachtkamer al zat te janken. Ik word er zelf wel een beetje gek van dat me masker het niet meer doet . Het lukt me gewoon niet om te doen alsof het goed gaat. Natuurlijk vertelde ik haar ook van het voorval van gisteren en ja ze vond het ook wel vaag en vreemd.
Ik zal jullie besparen wat we allemaal besproken hebben maar zij zegt dus wat vele van jullie al zo vaak tegen me gezegd hebben . STOP met denken wat anderen van je denken en wees niet zo negatief over je zelf . Tuurlijk het is niet gek ik heb natuurlijk ook heel wat mee gemaakt en dat soort dingen gaan niet in jou koude kleren zitten . Maar ik moet gaan leren dat het niet mijn schuld is en ik er niets aan kan doen. 
Ze adviseerde me ook om het van me af te schrijven en dat is ook wat ik met deze blog doe en ik merk dat het mezelf wel wat verlicht. Ach dat wisten jullie ook wel want ik schreef niet voor niets zoveel en vaak op mijn FB. Nu hoef ik de mensen die het niets interesseerd er niet mee lastig te vallen ze kunnen zelf beslissen of ze het wel of niet lezen .
Merk toch dat er wel veel zijn die het lezen en hoop dat ze me dan ook in het echhie wat meer gaan begrijpen . Het is wel jammer dat je juist van de mensen waar je het wel van verwacht geen reactie krijgt maar ook daar moet ik maling aan hebben
Ja ik weet wel hoe het moet kan het alleen nog niet echt uitvoeren
Vanavond belde me mijn moeder op omdat ze het fb bericht ook had gelezen natuurlijk en ze waren nogal geschrokken. Heel weekend zijn we bij elkaar geweest en ik heb er niet over gesproken Nee ma zei ik ik wil er ook niet over spreken want telkens als ik er over praat begin ik te huilen  en ik wilde gewoon heerlijk een weekend genieten en dat heb ik ook gedaan.
Het is ook geen vertrouwens kwestie ofzo maar ik wilde even nog gewoon Corrinne zijn die zonder de reuma en de mankementen en de pijn .
Want ook ja naar hun voel ik me schuldig dat ik ow nee ik mag me niet schuldig voelen hahaha nou ja gewoon omdat ik niet kan doen wat anderen kinderen wel voor of met hun ouders zouden doen .
Ik ga nu maar proberen wat uurtjes slaap te pakken morgen weer een dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten