woensdag 26 november 2014

Ow wat kan je ergens naar uit kijken

Zo daar ben ik weer even .

Nadat ik van de week mijn blog had geschreven kreeg ik goed nieuws te horen . Wij vieren dit jaar Sinterklaas met ons eigen "samengestelde" gezin. Voor degene die het niet weten ik ben nu 5 jaar samen met Cees en hij heeft 1 dochter en ik mijn zoon . Maar we spreken altijd over onze kinderen en als iemand vraagt hoeveel kinderen ik heb zeg ik 2 1 zoon en 1 dochter. Ook zijn we in het rijke bezit van een schoonzoon en schoondochter en natuurlijk onze grote schat Jayden. Onze kleinzoon. 
Ik had gevraagd of Stephanie en Glenn en hun zoontje Jayden hier dit jaar sinterklaas wilden vieren . Nu belde ze van de week dat ze kwamen mensen wat was ik blij echt kan geen hoofdprijs tegen op wat een luxe met ons hele gezin Sinterklaas vieren en nu maar hopen dat de Sint ook langs komt. Maar dat denk ik wel hahahh
We kijken er dus echt allebei en ik hoop de kinderen ook er naar uit !

Het huilen wordt al iets minder dus er komt wat ruimte en ik ben blij toe ook . Het is zo rot als je mensen voorbij loopt omdat je bang ben dat als ze vragen hoe het is je in tranen uitbarst .

Via facebook zit ik bij een lotgenoten groep met allemaal mensen die dus RA of Fm hebben of andere chronische ziektes. Nu hebben ze het plan geopperd om met lotgenoten onder elkaar eens een weekend weg te gaan . En dat gaan we dus ook O alleen de voorpret is zo leuk mensen die je niet eens in het echt kent maar waar je zoveel bij herkent. O ja 1 persoon ken ik wel in het echt maar dat is ook meer als 30 jaar geleden dat ik haar heb gezien . We gaan naar een resort in Nederland met sauna zwembad enzovoorts. Vanavond de foto's gezien en ziet er prachtig uit.

Toen ik het hier thuis tegen de jongens zei zeiden ze resoluut DOEN
gewoon lekker met allemaal mensen die weten wat het is en die ook echt weten waar je het over hebt als je over je pijn praat.
Ik ben nu lekker aan het knutselen en verkoop de dingen die ik maak eerst wilde ik het doen tegen kostprijs maar nu doe ik er 1 of 2 euro boven op zodat ik het opzij kan leggen voor dat weekend .
We nemen gewoon zelf mee wat we drinken en kijken of we met elkaar een paar maaltijden kunnen maken misschien vinden we wel wat sponsors in materiaal ofzo .
Dus nu heb ik heel veel leuke dingen om naar uit te kijken .

Cees is nu een paar dagen niet thuis en ik mis hem vreselijk wat ben je dat snel gewend he dat je samen bent. Maar ja vrijdag is hij weer hier en dan zijn we 5 jaar bij elkaar en al 5 jaar happy en nog steeds even verliefd . Het is zo een schat en ook zo goed voor onze kinderen
Vrijdagavond hebben we sinterklaas viering van de voetbal waar we dus ook even gaan kijken zo gezellig .
Zaterdag speelt ons 1e weer een thuis wedstrijd dus kan ik weer wat vrijwilligers werk doen en me eigen ook weer wat nuttig voelen
bedankt voor jullie aandacht weer en een fijne avond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten