zondag 12 april 2015

Ik Doe Niks Dag vandaag ....... lepels zijn op

Eerder in mijn blog had ik het al eens gezegd ik neem een IDNDV.
Ik doe niks dag vandaag ;-)
Een rustige week gehad moest ook wel vorige week een thuis wedstrijd en nu ook dus dan moet ik na en voor rusten . Tuurlijk het een en ander geregeld voor de verloting. 
Ik kreeg wel te horen dat ik komende week met krachttherapie ga beginnen dus leren wat en hoe ik het moet doen te sporten en of conditie op te bouwen met mijn RA en FM. Dus ik ben benieuwd. Helaas ben ik al een aantal weken aan het kwakkelen met griep of virus wat het ook is het wil niet echt weg. Van de week dus weer veel last gehad maar nu weer rustig gelukkig. 
Donderdag avond moest de F1 waar Cees trainer van is de halve finale voor de beker spelen . Zo mooi en zo lief zoals die kleine knulletjes nerveus waren voor de match. Cees en Johan hadden al gezegd jongens gewoon met plezier spelen we zijn al zover gekomen . Op zo'n moment denk ik ja dat is makkelijk zeggen maar je wil natuurlijk altijd meer , dat weet ik wel van me zelf.
Ze verloren helaas met 2-5 en dan zie je die jochies met tranen van het veld lopen en ja hoor je raad het al !? daar gingen mijn tranen ook weer . 
Vrijdag hadden we een interview met Bernadet Vroon van RTV Nunspeet. We is natuurlijk Alina en ik. Alina vertelde me dat ze het wel een beetje eng vond ik zei gewoon de vragen beantwoorden Bernadette is zo goed en vriendelijk en als je vanuit je hart spreekt spreek je vaak het beste . Het was een leuk gesprek natuurlijk over de zware prestatie die Alina gaat doen en toen kwam Bernadet bij mij . Corrinne hoe kom jij er zo bij nou ja door het sneeuwbaleffect van Facebook . Ook werd ik weer even emotioneel toen Bernadet dus zei : Wij kennen Corrinne en we weten als Corrinne zich inzet voor het goede doel zet zij zich ook voor de volle 100 % in. Het is ook zo vaak wil ik nog over die 100% heen. Maar het is zo mooi omdat dan te horen . Hun weten dat ik wel vaker wat gedaan heb voor goede doel of ook mijn inzet toen voor buurtvereniging . Maar deze keer accepteerde ik het compliment en ik voelde me er goed bij omdat ik nu weet dat ik ook best trots op mezelf mag zijn. Gelukkig is mijn gevoel van eigenwaarde al een heel stuk hoger dan een paar maanden geleden . Ook vroeg zij me : Corrinne heb je nu niet nu je hier zo mee bezig bent dat je zelf ook wel mee zou willen lopen ? weer een slik ehhh ja ik zou het dolgraag willen maar ik weet dat het niet gaat lukken met mijn reuma en Fybro dus dan maak ik me maar op deze manier nuttig.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik op die dag en gisteren er toch mee bezig ben geweest zo dag dromen van : wat nou als die krachttraining goed gaat en wat als ik nou weer wel goed kan lopen zou ik dan volgend jaar ook mee kunnen doen . Dat is toch een droom en ja wie weet maar ik weet nu dat ik het nu echt niet kan .

Nou zaterdag was dus onze voetbaldag Cees moest al vroeg met de F1 naar Epe en ik mocht nog even op bed blijven liggen , maar ja dat kan ik dan niet heb maar even de infra rood sauna aangezet om voor te warmen. Daarna lekker even wat boodschappen gehaald en de prijzen voor verloting opgehaald . Ook nog een sponsor binnen gehaald voor de club. Ineens bedacht ik dat we de programmaboekjes nog niet hadden dus ik vroeg aan krijn of hij dat geregeld had . Nee hij was het ook vergeten ja wij zijn ook maar mensen , maar helaas ben ik dan zo'n mens die zich dat dan aantrekt . Terwijl het niet eens mijn taak is maar ja de mensen die me kennen weten ook wel wat ik bedoel . Ik dus via fb en sms toch nog de eigenaar van Kopieerderij kunnen bereiken en kon ik ze toch nog ophalen . Voor de wedstrijd begon het te regenen oke dat had ik al van te voren door want dat is het voor of na deel met RA je voelt wanneer er regen aan komt. De wedstrijd was spannend ze moesten tegen de koploper en voor de rust stond het 1-0 dus spanning alom. De klok stond op 90 en de 1-1 hing in de lucht nou die kwam er ook en helaas ook nog de 1-2 . Maar ja daar doe je verder niets aan het is en blijft een spel.De derde helft was erg gezellig en ook doordat er door sponsor een zanger was , was er een uitlooptijd van de kantine. Normaal als de rondes van rad van avontuur voorbij zijn gaan we naar huis. Maar nu bleven we even gezellig hangen en lekker een paar drankjes even verstand op nul. 
Het is zo leuk en mooi hoe mensen je al leren kennen en ze weten wat voor persoon ik ben . Nou het werd half 10 dus echt een latertje . Krijn vierde voor vrienden zijn verjaardag samen met een vriend wij waren daar ook voor uitgenodigd maar ik had al gezegd ik kijk hoe het gaat want de middag en vooravond is ook al lang voor mijn doen . We zijn er dus niet meer heen gegaan kwamen thuis en zijn lekker ons bed in gedoken . Ik had dus ook nog niet gegeten toen we klaar waren met de verloting was de keuken gesloten . 
Vanmorgen al weer vroeg wakker maar lekker rustig aan , net even de auto opgehaald en verder doe ik lekker niks vandaag .
Er komt weer een drukke week maandag en woensdag therapie vrijdag weer aan het infuus . En dan volgende week gaan we heerlijk een midweekje met onze kleinzoon en natuurlijk dochter en schoonzoon . Daar kijken we samen heel erg naar uit .
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten