dinsdag 7 april 2015

Ik geniet vandaag morgen zie ik wel weer dat was mijn motto dit weekend

De titel zegt genoeg toch ?
Ik heb een heerlijk weekend gehad , zaterdag was mijn lieffie jarig helaas was mijn kado voor hem nog niet binnen maar wat in het vat zit verzuurd niet .  Van Krijn en Shannon kreeg hij kaartjes voor de Toppers eind mei  en ik heb mazzel ik mag mee :-)
Bij de voetbal was het heel gezellig en goed weer dus dat scheelt een hoop. Helaas was de wedstrijd iets minder maar ja daar kan ik niks aan doen .
Toen we thuis kwamen nog even op de bank gehangen en toch maar op tijd me bed in want de volgende dag gingen we lekker naar Delft naar me ouders. Zondagochtend waren we al lekker vroeg wakker samen een bakkie koffie gedronken en toen in de auto naar Delft. We hebben een kleine omweg genomen langs Scheveningen omdaar wat vis op te halen . Daar hebben we heerlijk van genoten in de middag met pa en ma. Het was zo gezellig lekker allerlei dingen besproken foto's uitgezocht echt genoten . 's avonds gegourmet en rond een uur of half 11 me bed in . Maandag lekker uitgebreid ontbijt en nog even gezellig gezeten en toen weer richting Nunspeet . In Nunspeet aangekomen nog even rustig gezeten want de wedstrijd begon pas om 4 uur. Rond half 4 dus naar Doornspijk gereden het was hartstikke druk en was een moeilijke wedstrijd tegen de nr 2 . Doordat er ook een rommelmarkt was bij de vereniging in Doornspijk konden we niet op het hoofdveld maar moesten ze uitwijken naar veld 3. Wat een knollen veld zeg en ik had beter me rollator mee kunnen nemen niet voor het lopen maar dan had ik kunnen zitten tijdens de wedstrijd. Mijn vriendin zei ga je toch zitten bij de dugout daar stonden 3 stoelen maar dat wil ik dan ook weer niet he ?! toch beetje valse schaamte. Na de wedstrijd gingen we gelijk naar huis omdat ik toch wel moe was. Normaal gaan we nog wel even de kantine in maar ik wilde gewoon lekker rustig thuis zijn. Ja natuurlijk weet je dat je het moet bezuren na 3 drukke dagen althans druk zoveel hoef ik niet te doen maar je rust toch wat minder. Maar zoals ik vaker zeg deze dagen pakt niemand me meer af ja vandaag en morgen zal het niet veel zijn maar was het me zeker waard . Ik heb genoten en gelukkig ik niet alleen maar Cees ook . Vandaag is het gewoon een hele rustige dag en morgen zien we wel weer . Gelukkig niets in de agenda staan 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten