zondag 26 april 2015

Je weet dat je het moet bezuren maar het was het dubbel en dik waard !

Zoals vele wel weten doe je vaak dingen die je beter niet had kunnen doen of moet je het bezuren als je dingen hebt gedaan. 
Dat heb ik nu ook zoals in vorige blog beschreven hebben we een heerlijke week gehad met dochter schoonzoon en kleinzoon .
Vrijdag op terug weg nog even bij Elly een vriendin langs geweest en toen naar huis. Thuis gekomen merk je toch wel dat je moe bent . Maar ik zal echt niet zeuren het was gewoon zo lief en zo fijn om 4 dagen met die kleine erbij een gezin te zijn . 
Vrijdagavond op tijd naar bed want zaterdag speelde onze cluppie een thuis wedstrijd en dan doe ik altijd de veldverloting ik had gelukkig van te voren wel al alles goed geregeld . Ook het weer werkt niet echt mee voor mij regen slaat altijd zo op mijn lijf. 
Het leuke is of was dat mijn vader samen met mijn broer ook naar de wedstrijd komen kijken. Mijn broer is 8 jaar geleden geemigreerd naar de USA en elk jaar komt hij rond koningsdag naar Delft omdat dan met zijn vrienden te vieren. En hij wil natuurlijk ook zijn kleine ahum neefje weer eens zien voetballen . Oke klein is hij niet meer maar het blijft zijn neefje . Ik heb dus al vroeg de boodschappen gedaan en daarna vol spanning wachten op pa en Twan . Rond 12 uur kwamen ze we hebben even lekker koffie gedronken en zijn toen naar het sportpark. De wedstrijd was niet zo veel gelukkig stonden we met 1-0 voor toen scoorde gelukkig Krijn dus opa en ik natuurlijk ook heel trots het eindigde op 2-1. Opa was blij dat hij gekomen was en dat hij ons weer had gezien het leuke was dat ook Marius en Corrie vrienden van ons ook waren gekomen omdat ze wisten dat pa en twan er waren . Is toch leuk he ?! En ja er waren er wel meer die ze kennen en ze even gedag kwamen zeggen dan zie je pa ook echt glunderen . Toen krijn scoorde staken er ook een aantal een duim op naar opa want het is natuurlijk toeval maar elke keer als opa komt kijken scoort hij wel .
Na de wedstrijd is er nog een foto gemaakt van Pa Twan en Krijn zo mooi die laten we afdrukken voor pa en ma. De rondes Rad van Avontuur gedaan en daarna lekker naar huis ik was op. Maar zoals ik al vaker gezegd heb ik geniet er zo intens van . Gewoon even lekker verstand op nul en dollen met de mensen gelukkig doet een ander het vele loop werk. Heleboel maken ook geintjes naar me van daar heb je die zeur ook weer en dan zeg ik ja ik ben er weer maar heel veel mensen hebben respect voor me omdat ik zo veel kan doen of doe voor de club . En dat geeft je zo een goed gevoel. Ook weten de meeste wel dat ik veel meer zou willen doen maar helaas door mijn ziekte dat niet kan . Ik hoop dat de volgende therapie me toch weer een stukje sterker gaat maken .
 Helaas zagen toch wel wat mensen dat ik behoorlijk moe was maar ja we zullen doorgaan ...... morgen vandaag dus lekker een relax dag gewoon niks doen. Ja lekker de foto's en filmpjes van het midweekje bekijken en opslaan
Ik hoef nu geen auto te rijden ofzo dus kan wat extra pijnstilling nemen (morfine) en even bijtanken. Morgen doen we ook niet veel ja in de avond lekker eten met vrienden . Van de week weer reumaverpleegkundige  bezoek en therapie dus we zien wel hoe het loopt. Maar ik had de afgelopen dag voor geen goud willen missen ! En dat komt ook doordat mijn lieffie me op alle fronten steunt en helpt en ik ook van andere gelukkig steun krijg .





Geen opmerkingen:

Een reactie posten