donderdag 23 april 2015

Intens genoten maar ook weer zo teleurgesteld in mezelf ;-(

Maandagmorgen gingen we bepakt en bezakt richting Weert, lekker een midweek met dochter schoonzoon en kleinzoon. We waren al op tijd in de Weerterbergen helaas mochten we pas om 15 uur het huisje in . Het was heerlijk weer dus lekker buiten gezeten. 
Leuk huisje en heerlijk weer , toen we alles op orde hadden lekker wezen zwemmen ow wat is dat prachtig met die kleine . Het is echt een waterratje en om de dooie dood voor niemand bang. Hij ging zelf met zijn papa en mama en opa van de grote glijbaan en rennen en lopen dat hij doet. Helaas was ik weer Oma Sjaak afhaak ik kon niet mee van de glijbaan oke geen angst maar die trap dat kan ik gewoon niet helaas. Ik weet dat jullie gaan zeggen is logisch toch je bent ziek en traplopen is moeilijk . Jullie hebben helemaal gelijk maar toch doet het pijn je wil zo graag met hun mee doen en gewoon een lekkere kwieke oma zijn . Hoe heerlijk is het om dan de volgende ochtend dat smoeltje te zien en zo verbaasd van huh zijn jullie er nog ? normaal zien we hem misschien 1 x in de 2 of 3 weken en dan is hij eerst een beetje inkennig en tegen de tijd dat hij los is gaan wij weer weg . Dus dit was zo onwijs luxe en het was ook zo gezellig . Dinsdag sliepen papa en mama uit en gingen wij heerlijk samen met die jongen wandelen . Ook even naar de speeltuin en schommelen en eekhoorntjes kijken we zijn we ook weer gaan zwemmen natuurlijk heerlijk en ik had lekker eten gemaakt dus gezellig met elkaar aan tafel eten . Ow wat heb ik genoten maar ook heb ik toch wel veel last ja je doet andere dingen en rust toch wat minder . Heerlijk kiekeboe spelen en dan schatert hij het uit maar is natuurlijk niet echt goed voor mijn lijf he dat weg duiken en weer omhoog komen . Maar zo leuk hoe die kleine dan geniet dan geniet ik ook en denk ik aan me hoela maakt mij het uit dit pakt niemand me meer af.
Woensdag even samen met mijn mannetje naar Weert geweest even wat boodschappen gedaan 's avonds gingen we lekker tafelgrillen ow zo fijn die kleine kan zo heerlijk eten en je ziet dat hij ook geniet van het samen aan tafel zitten . Hij kruipt nu ook gewoon zo bij ons . Nu zitten we aan de laatste avond van onze midweek . Zo mooi en zo lief we kregen allebei een hart met daarop : Voor de allerliefste oma en Cees natuurlijk Opa . 
Natuurlijk was het voor mij weer slikken , ook gewoon omdat ik zelf vind dat ik nog te weinig kan en heb gedaan .  Vanmorgen gingen we met zijn allen zwemmen en na het slaapje van de kleine gingen hun weer zwemmen helaas kon ik niet mee het was echt te veel dus ik bleef thuis althans in het huisje . Nog even boodschapje gedaan en gaan kijken bij hun in het zwembad en dan doet het me zo zeer dat ik daar aan de kant sta omdat het gewoon niet meer kan . Maar ja zoals ik al vaker zeg dit nemen ze me niet meer af. We gaan nu ook gewoon 1 x in de week ff videobellen zodat hij ons ook ziet en hoort kijken hoe hij dan de volgende keer weer reageert :-) . Morgen weer naar huis onderweg nog even een tussenstop bij een vriendin . Echt het is zo fijn dat we zo met een samengesteld gezin zo kunnen genieten en goed met elkaar omgaan . Ik kan met een gerust hart zeggen ik ben trots op mijn kinderen en natuurlijk ook op mijn lieve ventje . Ik weet dat ik de komende week wel weer bij moet komen maar het was me dubbel en dwars waard .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten