vrijdag 3 april 2015

Rugzak gedumpt pijn is niet weg maar ik slaap wel een stuk beter

Nou daar ben ik alweer,

Van de week vertelde ik dat ik mijn bagage en mijn rugzak had gedumpt, nou dat is makkelijk achteraf lullen maar dat had ik dus veeeeeeel eerder moeten doen . Het was een hele stap voor me en ik heb het zeker 7 jaar bij me gehouden maar van de week dus eindelijk de knoop doorgehakt. Ik was bang dat de mensen die van me houden het niet zouden begrijpen maar die deden dat juist wel . En dat betekent voor mij echt zoveel . Maar sinds ik het gedumpt heb heb ik gewoon elke nacht goed geslapen oke door de pijn ben ik nog wel steeds 3 of 4 x per nacht wakker . Maar die rare dromen die ik had waar alles toch wel voorbij kwam die heb ik niet meer . Dus ik wordt toch wel een stuk uitgeruster wakker. Zoals ik al zei de pijn is er niet minder door maar door goede nachtrust kan je het wel beter dragen . Deze dagen niet veel gedaan omdat ik door het dumpen toch ook wel een iets van slag was . Iedereen heeft er vrede mee alleen ik zelf nog niet helemaal maar dat komt nog wel zoals het de laatste tijd ook al vooruit is gegaan. Ik had / heb een negatief zelfbeeld het wordt al wat beter hoor ik ga al beter voor me zelf zorgen en vind ook dat ik wel iets waard ben maar het moet nog beter worden . Voor anderen sta ik altijd klaar maar moet nu voor me zelf klaar staan  want ook ik ben het waard. 
Zaterdag speelt mijn cluppie weer thuis en doe ik de veldverloting en rad van avontuur. Dus in de week daarvoor doe ik altijd al wat dingen regelen zodat niet alles op 1 dag komt. Anders heb ik te weinig lepels op 1 dag .
Voor mensen die niet weten wat ik bedoel met lepels lees dit even :

 https://www.facebook.com/notes/fybromyalgie-cvs-ea-lotgenoten-vinden-in-jouw-omgeving/de-lepeltheorie/565939390202864



Donderdag even op de fiets naar de markt geweest en daarna eens even lekker naar de kapper . Heerlijk genoten dus .
Vandaag even de puntjes op de I gezet voor morgen zodat ik morgen alleen de verse dingen nog op hoef te halen. Ook nog even wat dingen op gehaald die ik dan weer via de weggeefhoek weg kan geven . Gelukkig is mijn partner ook zo dat hij aan anderen mensen denkt . Hij had van iemand gehoord dat die spullen had dus Cees zei dan vraag ik of Corrinne het even op de weggeefhoek zet zodat we anderen er mee kunnen helpen . Ja ik ben gestopt met de weggeefhoek maar als ik kan dan doe ik wel wat . Ook mijn taak bij een forum voor lotgenoten voor chronische zieken doe ik ook met veel liefde en overgave. Hun merken ook dat ik sinds een bepaalde tijd wat zelfverzekerder ben geworden . Dus het is wel fijn dat anderen het ook merken dat ik iets beter voor mezelf ben en ook wat zekerder . En degene die me in de zeik nemen moeten dat maar lekker blijven doen ik laat me niet meer opnaaien . Ik weet wat ik kan en ik weet wat ik doe doe ik goed . 
Komende dagen zijn wel weer wat druk voor me maar dat weet je gewoon en daar moet ik na de dagen wel weer van bij komen . Maar zondag gaan we lekker naar mijn ouders en daar gezellig eten en vertoeven . Maandag dan weer naar huis want zoonlief moet ook maandag een inhaalwedstrijd spelen en daar gaan we natuurlijk bij kijken en dan de rest van de week gewoon lekker rustig aan . Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen en doe net als ik geniet vandaag morgen zien we wel weer 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten