maandag 13 april 2015

Waarom ben ik zo streng voor mezelf ?????

Ja waarom ......
Iedereen zegt je doet het goed je doet zoveel en waarom vind ik me zelf dan nutteloos? Tuurlijk ik weet dat ik niet alles meer kan en dat ik moet accepteren . Ook weet ik dat ik al wat vooruit ben gegaan maar ik wil zoveel meer is dat zo gek ? ! 
Vanmorgen bij therapeut moest ik een test doen en wederom kwam daar uit dat ik een heel laag beeld heb van mijn eigenwaarde.
Is dat zo ? ja als hun het zeggen zal het wel en ze zegt waarom ben je niet goed dan ? ik zeg nou met dit weer wil ik als een tornado door het huis maar dat lukt me niet . Ik zie en hoor jullie denken dat kan ik niet eens ...... klopt maar het is gewoon mijn gevoel.
Ik wil zoveel meer en nog niet eens voor mezelf maar meer voor anderen en dat is dus iets wat ik moet gaan veranderen . Ik moet het voor mezelf willen want ik ben het waard ! zegt men .........
Zoals ik laatst al zei heb ik die rugzak weg gegooid maar blijkt toch nog wel wat bagage gewoon bij me te dragen . Denk dat ik dat ook nooit kwijt raak en dat hoeft ook niet .... Ik denk dat ik gewoon een langere tijd nodig heb om te accepteren dat ik door mijn reuma en fybromyalgie een hoop dingen niet meer kan doen of in mindere mate kan doen .  Ik ben zo blij met mijn dierbaren om me heen en zou gewoon alles voor hun willen doen ipv dat hun dingen voor mij doen . Ik weet dat het met liefde wordt gedaan hoor maar voel me vaak zo schuldig dat ik hun het laat doen . Of dat het niet gedaan wordt.
Ik wil zo graag en ik wil zoveel en dan bedoel ik niks materialistisch hoor maar doen of voor anderen betekenen .
Ach ja het is en blijft moeilijk als het koppie nog zoveel wil maar het lijf niet meer.
Woensdag ga ik naar Fysiototaal om aan mijn houding en condititie te werken om te kijken wat en tot hoever ik kan gaan 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten